Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 18 Stycznia 2021 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2021 Jak waszym zdaniem najlepiej rozwiązać przezroczystość ścian w grze z rzutem izometrycznym? Moim ideałem byłoby żeby odkrywane były ściany pokoju w którym znajduje się gracz ale tylko te od strony kamery. Problem jest taki że każda ściana w mojej grze jest zrobiona z dwóch (wewnętrzna i zewnętrzna) tak jak tutaj: Dodatkowo co jeżeli gracz nie widzi danej ściany ale nadal zasłania mu ona widok? Dość długo już nad tym myślę i wciąż jest to zbyt skoplikowane Tutaj jak wygląda gra: Oczywiście rozkmina dotyczy jednego piętra bo reszta pięter wyżej jest chowana jeżeli jesteśmy pod dachem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 18 Stycznia 2021 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2021 Ja tam specjalistą od 3D nie jestem, ale zdaje się, że do tego jest ray casting i sprawdzasz, co leży między graczem a kamerą, zamiast naokoło niego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się