uzytkownik123 Opublikowano 22 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2020 problem banalny, wiem, że trzeba to za pomocą lengthdir rozwiązać ale drugi dzień siedzę i nic. //OBJ_PLAYER if obj_player.x<mouse_x {image_xscale=1} else {image_xscale=-1} //OBJ_ARM x=obj_player.x+lengthdir_x((16*obj_player.faktorx),obj_player.kontek) y=obj_player.y+lengthdir_y((16*obj_player.faktory),obj_player.kontek) sprite obj_arm jak zrobić żeby ramię ładnie celowało w kierunku kursora myszy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 23 Sierpnia 2020 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2020 sprite żeby się obrócił ? image_angle = point_direction(x,y, mouse_x, mouse_y); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się