Stydziu Opublikowano 3 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2020 Witam Mam taki problem tworzę sobie bombę i chce żeby po paru sekundach był wybuch wszystko działa tylko jak próbuje dać opóźnienie daje sleep w create od bomby to nie umie sterować postacią do momentu wybuchu jak rozwiązać ten problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 3 Lutego 2020 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2020 sleep zatrzymuje całą grę grę. Jeśli chcesz odczekać, musisz dać (np. w create) alarm, 3 sekundy to jest 3*game_speed; Zatem np. alarm[0] = 3 * 60; i wtedy w evencie Alarm0 robisz kod odpowiedzialnu za wybuch. Dodanie alarmu w step, będzie go ustawiało ciągle na początkową wartośc i nie będzie sie odliczać, wiec step/draw odradzam. Btw. sleep() nie jest dostępne w GMS 2.x, ani nawet w 1.x, używasz zatem niewspieranego od 8 lat 8.1 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stydziu Opublikowano 3 Lutego 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2020 Tak używam starego bo chce się trochę wdrożyć zanim wykupie gms 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 3 Lutego 2020 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2020 11 minut temu, Stydziu napisał: Tak używam starego bo chce się trochę wdrożyć zanim wykupie gms 2 No te programy są w sumie do siebie mocno niepodobne. Może i 90% składni się nie zmieniło, ale system layerów, inne IDE i zmiana działania paru rzeczy jeszcze w GMS 1.x, to jest większa różnica. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się