Skocz do zawartości

obrót "bilbordu"3d w stronę wroga


Ice Cube
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

jest żołnierz ,który zawsze patrzy w moją stronę

DRAW:

d3d_draw_wall(x + global.camsin * 8, y + -global.camcos * 8, 22, x + -global.camsin * 8, y + global.camcos * 8, 1,sprite_get_texture(spr_zolniez2,anim), 1, 1);

 

żołnierz strzela do potwora gdy podejdzie do niego za blisko

i wtedy chciałbym aby obrócił sie w jego strone

 

próbowałem ogarnąć to zmienna direction,ale same błędy ;/

help!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i am lord -racja :D 

 

 

direction -= (display_mouse_get_x() - display_get_width()/2)/10;
pitch -= (display_mouse_get_y() - display_get_height()/2)/10;
 

display_mouse_set(display_get_width()/2,display_get_height()/2);


 dirrad = degtorad(direction);
 pitchrad = degtorad(pitch);


global.camcos = cos(dirrad) * cos(pitchrad);
global.camsin = -sin(dirrad) * cos(pitchrad);
global.campitch = sin(pitchrad);

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...