Ice Cube Opublikowano 23 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2019 jest żołnierz ,który zawsze patrzy w moją stronę DRAW: d3d_draw_wall(x + global.camsin * 8, y + -global.camcos * 8, 22, x + -global.camsin * 8, y + global.camcos * 8, 1,sprite_get_texture(spr_zolniez2,anim), 1, 1); żołnierz strzela do potwora gdy podejdzie do niego za blisko i wtedy chciałbym aby obrócił sie w jego strone próbowałem ogarnąć to zmienna direction,ale same błędy ;/ help! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 24 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2019 ale skąd mamy wiedzieć czym są global.camsin i global.camcos. ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ice Cube Opublikowano 25 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2019 i am lord -racja direction -= (display_mouse_get_x() - display_get_width()/2)/10; pitch -= (display_mouse_get_y() - display_get_height()/2)/10; display_mouse_set(display_get_width()/2,display_get_height()/2); dirrad = degtorad(direction); pitchrad = degtorad(pitch); global.camcos = cos(dirrad) * cos(pitchrad); global.camsin = -sin(dirrad) * cos(pitchrad); global.campitch = sin(pitchrad); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się