Temporal Opublikowano 9 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2018 Jestem trochę nowy w tych sprawach i ciekawi mnie pewna sprawa. Wcześniej tworzyłem gry z użyciem produktów "Click Team'u" i tam cały kod tworzyło się w tzw. event editorze. Kod był zczytywany od góry do dołu. W GM pewnie jest tak samo, ale jak mam rozumieć czytanie kodu z różnych obiektów? Mam kod wewnątrz danego obiektu i on jest zczytywany od pierwszej linijki do ostatniej, ale w roomie mam wiele obiektów, a wątpię by kod był czytany równolegle. Czy kolejność wstawiania obiektów do rooma ma znaczenie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy Rozwiązanie gnysek Opublikowano 9 Grudnia 2018 Administratorzy Rozwiązanie Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2018 Generalnie tak, kod jest wykonywany od id obiektu 100000 do 100000+n, aczkolwiek aktywowanie/deaktywowanie może zmienić kolejność. Wszystko oczywiście jest w dokumentacji: http://docs2.yoyogames.com/source/_build/2_interface/1_editors/events/index.html#object_event_order Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się