nowy_user Opublikowano 26 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2018 Cześć wszystkim, Mam pytanko. W swoim projekcie, którzy teraz tworzę, używam funkcji, zapisującej zmienne do pliku tekstowego file_text_open_write(fname); , a potem, w innych miejscach programu wczytuję te pliki, analogiczną funkcją, z końcówką _read. W przypadku Windowsa nie ma problemu, ponieważ pliki txt zapisują się zawsze na dysku C, w folderze AppData/Local/ . Czy jeśli przekonwertuję moją aplikację na Mac'a ( dokładnie na MacOS) , to czy mogę liczyć na to, że wszystko będzie działało bez zarzutu? Jeśli tak, to w jakim folderze te pliki .txt się zapisują? Domyślam się, że MaxOS ma zupełnie inną strukturę niż windows, i nie ma tam folderu AppData/Local/ Wybaczcie, że pytam o taką rzecz, ale sam nie mam Mac'a, i chciałbym się upewnić, jak dużo czasu będę musiał poświęcić na dostosowanie mojego projektu do urządzenia Apple'a. Pozdrawiam, nowy_user Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 26 Listopada 2018 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2018 Wydaje mi się, że zapisują się w folderze z grą. Podobno "game_save_id" zwraca tę ścieżkę. Nie mniej, żeby grę wyeksportować na Maca i tak musisz mieć Maca, więc... po prostu sprawdź? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się