Skocz do zawartości

Aldebar - The Dungeon Escape


Morgo

Rekomendowane odpowiedzi

title.png

Gatunek: Dungeon crawler

Opis: W ramach odświeżenia sobie GML'a postanowiłem odkurzyć swój stary projekt przenosząc go do GMS2.

Moim celem jest stworzenie przystępnego dungeon crawlera w którym naszym zadaniem jest wydostanie się z lochu. Po drodze wbijemy kilka poziomów masakrując wrogów, rozwiążemy parę zagadek oraz zbierzemy nieco ekwipunku. Póki co gra wygląda na typową fantasy, lecz planowo zamierzam skierować klimat bardziej w stronę horroru w stylu Lovecrafta, ale to na razie pieśń przyszłości.

 

Najważniejsze zmiany w stosunku do pierwszej wersji:

Odświeżony interfejs

poprawione sterowanie

obsługa pada

 

Póki co, udostępniam bardzo wstępne demko.

Download: GameJoltitch.io
Rozmiar pliku: 2 MB

Autorzy:
Morgo
Screeny:
A4DI3R.jpg

 

vuxubl.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiem coś więcej, jak będę miał trochę czasu, żeby dłużej zagrać, natomiast na tę chwilę znacznie skróciłbym czas, po którym można ponownie zrobić krok, a najlepiej w ogóle usunąć tę pauzę

pewnie grafika nie jest teraz twoim priorytetem, ale ujednoliciłbym grubość piksela i zmienił ten efekt mgły wojny, bo ten na pewno nie pasuje do pixel artu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 31.08.2018 o 21:18, exp napisał:

na tę chwilę znacznie skróciłbym czas, po którym można ponownie zrobić krok, a najlepiej w ogóle usunąć tę pauzę

Pauza zostaje. Mogę dodać opcję zmiany czasu pomiędzy krokami. Jeżeli ktoś uzna, że jest zbyt długi lub krótki to może go sobie zmienić wedle uznania.

Dnia 31.08.2018 o 21:18, exp napisał:

pewnie grafika nie jest teraz twoim priorytetem, ale ujednoliciłbym grubość piksela i zmienił ten efekt mgły wojny, bo ten na pewno nie pasuje do pixel artu

Piksele są tej samej grubości bo ogranicza je rozdzielczość. Grafika nie jest skalowana. Chyba, że masz na myśli coś innego. Co do wszelkich efektów nie pasujących do pixel artu, to mi osobiście podoba się takie mieszanie retro ze współczesnymi efektami graficznymi (bloom, montion blur itp.) i zamierzam się tego trzymać.

Być może dodam możliwość ich wyłączenia, ale nie obiecuję.

7 godzin temu, I am Lord napisał:

Chociaż no jak by to miałbyć faktycznie rogal to musi być losowość mapek.

W standardowej kampanii mapki będą robione ręcznie ze względu na zagadki i minimalne tło fabularne jakie planuję wprowadzić. Mam jednak w planach dodatkowy tryb z losowymi poziomami przypominający już bardziej klasyczne rogaliki. Pojęcia nie mam czy to wypali, ale plan jest :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytuj

Nie no turowość musi być jak to ma być z prawdziwego zdarzenia rogal.

Cytuj

Pauza zostaje. Mogę dodać opcję zmiany czasu pomiędzy krokami. Jeżeli ktoś uzna, że jest zbyt długi lub krótki to może go sobie zmienić wedle uznania.

chyba nie zrozumieliśmy się, chodziło mi o to, że po wykonaniu kroku przez bardzo długi czas nie możemy wykonać kolejnego, co jest męczące, zwłaszcza, jeśli akurat nic szczególnego się nie dzieje. przecież wiadomo, że turowość w roguelike'u musi być

 

Cytuj

Piksele są tej samej grubości bo ogranicza je rozdzielczość.

teraz przyjrzałem się tej czcionce to faktycznie, myślałem, że jest grubsza. generalnie grafika mi się nie podoba, a można by ją poprawić szybko i łatwo, no ale to twoja gra, więc twój gust

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...