Ignatus Opublikowano 19 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2018 Tytuł: STABBED ARMOR Gatunek: action rpg, boss rush,souls like Opis: Warahea-kraina w której od stuleci nie istnieje magia a jej ostatnim reliktem jest zniszczona zbroja która rzekomo należała do ostatniego boga jaki stąpał po ziemii. Nieznane przyczyny sprawiają że magia znów zaczyna powracać,ale jedynie w formie mrocznych demonów które coraz częściej zaczynają się pojawiać.Akcja gry opowiada historię trzech postaci których losy są ze sobą bardzo mocno powiązane.Stary więzień od 20 lat przebywający w lochach,oślepiony i dotkliwie połamany , zawiera pakt z demonem krwii aby móc osiągnąć zemstę-zamiary demona są jednak nieznane.Myśliwy który poszukuje lekarstwa dla swojej córki-zarażonej przez tajemnicze demoniczne stworzenie,najpierw musi jednak je upolować..Potężny rycerz z zakonu "Srebrnego serca" którego zadaniem jest krucjata przeciw demonom i znalezienie przyczyny ich powrotu. Autorzy:Ignatus Programowanie: Ignatus Fabuła: Ignatus Grafika: Ignatus Muzyka: - Screeny: Gra w produkcji od równego roku-stąd postanowiłem się podzielić dotychczasową pracą.Planuje jeszcze dobry 1-1,5 roku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adriann Opublikowano 19 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2018 Przypomina mi to nieco stare gry Propy;d Ogólnie projekt wygląda hymm...surowo, brutalnie i bardzo interesująco. Masz już może jakieś gotowe fragmenty gameplayu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignatus Opublikowano 19 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2018 Dzięki.Na dniach coś nagram na pewno.Jakie to były gry,chętnie bym się przyjrzał bo nic nie kojarze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 20 Lutego 2018 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2018 Też bym to zobaczył w ruchu, bardzo oryginalny styl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignatus Opublikowano 20 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2018 Na chwilę obecną mocno zabugowane ,animacje niektóre do zmiany do tego nagrywanie zamuliło mocno rozgrywkę.Wrzucam tylko po to żeby pokazać jak wygląda ruch https://www.facebook.com/100010622941121/videos/571370296560397/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 20 Lutego 2018 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2018 Sorry, this content isn't available right now The link you followed may have expired, or the page may only be visible to an audience you're not in. dawaj na jakiegoś jutuba, elo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignatus Opublikowano 20 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2018 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 20 Lutego 2018 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2018 no, w ruchu fajne dynamiczne, chociaż płynna animacja szkieletowa by się przydała. To na androida? Jak działa system świateł? Nie zamula? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 20 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2018 No nareszcie się ujawniłeś! Ile to minęło, dwa lata? Popracowałbym nad tytułem bo "Dźgnięta Zbroja" nawet po angielsku nie brzmi fajnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignatus Opublikowano 20 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2018 Wojzax: animacja jest płynna,wszystko jest robione z plasteliny i fotografowane klatka po klatce-ruch wygląda lepiej niż przy animacji szkieletowej - ale jak włączam dowolne narzędzie do nagrywania (tutaj Bandicam) to mi 20FPS zostaje z 60.Może jak ogarnę bardziej wydajny sposób to uda się pokazać.To na PC, na andka nie ma ani szans ani sensu (dynamiczna rozgrywka z rozbudowanym sterowaniem).Nad światłami siedziałem najdłużej,póki co mam 60/60fps zawsze i w każdej sytuacji-pod warunkiem że będę się trzymał granic rozsądku ;p Vader: od początku myślałem na tytułem i nic lepszego do tej pory nie wymyśliłem:D Mi się nawet podoba i do tego nawiązuje do mitologii świata (jednak dużo lepiej brzmi niż "PIERCED ARMOR" albo "DAMAGED ARMOR" ;p) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 20 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2018 Proponowalbym Broken Armor ale może się LionX obrazić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 21 Lutego 2018 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2018 Cytuj To na PC, na andka nie ma ani szans ani sensu (dynamiczna rozgrywka z rozbudowanym sterowaniem). hmm, a UI wygląda właśnie jak mobile gra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 21 Lutego 2018 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2018 No właśnie UI jest typowo mobilne, jak jest możliwość korzystania z klawiatury to po co takie wielkie ikonki? Co do animacji to nadal uważam ze za malo klatek, ruch kamery jest w miarę płynny więc to chyba nie kwestia nagrywania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignatus Opublikowano 21 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2018 Filmik jest przyspieszony na YT x2 bo się normalnie oglądać nie dało:) Dramatycznie ucina płynność, tylko nie mam jak podać przykładu.Jak włączam nagrywanie to mam koło 20-25fps więc chyba musi być różnica.Jaki GUI byście proponowali w takim razie? Zmniejszyć po prostu czy coś zupełnie innego? Tutaj przykład sterowania, na dotykowym nie do ogarniecia, walka wbrew pozorom jest mocno rozbudowana.Mamy takie możliwości: -szybki atak -silny atak lub alteratywny (przetrzymanie przycisku ataku) -blok -unik -uskok (działa podobnie jak unik ale 3x dalej) -przeturlanie (pozwala zmienić kierunek w trakcie) -kopnięcie -użycie umiejętności specjalnej Przykład sterowania: Wiadomo że klatek zawsze może być więcej ale wydaje mi się że tragedii nie ma-a akurat animacja chodu w tamtym filmiku jest niezrobiona,moze stad takie wrazenie-na chodzenie zeczywiscie tam sa z 4klatki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 21 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2018 Czemu nie podwalić sterowania z Dark Soulsów? Nie ma w tym chyba żadnej ujmy, żeby tak zrobić. Jeśli chodzi o obecny rozkład to ja osobiście jestem typem interaktywnym, muszę przetestować aby ocenić, wizualnie ni uja nie moge sobie wyobrazic tego. A ikonki hudu mogly by byc znacznie mniejsze. Wyobraz sobie te wielkie ikony na typowym 22-26 calowym ekranie. Edit: Obejrzałem filmik i chyba puszczę pawia od tego obracania ekranu, troche niefajne. Próbowałeś testować tę grę ze statyczną kamerą? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignatus Opublikowano 21 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2018 Nie grałem nigdy w soulsy wiec nie wiem ale sprawdzę jak tam jest to rozwiązane. Pierwszym natchnieniem do rozpoczęcia prac nad grą było kilka godzin spędzonych z "DarkMaus". Gra mi się bardzo spodobała, jestem fanem takiego widoku i walka była bardzo satysfakcjonująca.Postanowiłem więc zrobić coś podobnego w ogólnym szkielecie (szczególnie system walki który jest bardzo podobny u mnie)- tylko oczywiście lepiej;p To co mi zdecydowanie najbardziej przeszkadzało to właśnie statyczna kamera, nie zliczę ile razy ginąłem bo nie potrafiłem ogarnąć kierunku następnego uniku.Stąd nawet nie brałem od początku pod uwagę statycznej kamery- bo mi się to nie podoba i bardzo mi przeszkadzało.Więc postanowiłem przetestować motyw który znałem z "Take no prisioners"- i jak dla mnie różnica na ++ Zresztą nie ukrywam że tak się naprawdę gra się dużo lepiej-czuć kontrolę nad postacią jak w FPS. Na filmiku wygląda to skokowo bo tak jak już kilka razy wspomniałem jest tam 1/3 FPS- normalnie obroty są płynne i nie ma żadnego chaosu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignatus Opublikowano 22 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2018 -oddaliłem kamerę -zmniejszyłem i ozdobiłem GUI -rozjaśniłem nieco całość Co myślicie o tych zmianach? Penguin 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 23 Lutego 2018 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2018 dużo lepiej wyglada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się