Adriann Opublikowano 8 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2017 Witam serdecznie, mam do was nowe pytanie związane z głębią w bijatyce. Chodzi o to że przechodząc za obiekt wszystko działa odpowiednio, przechodząc przed niego czy z lewej też ale z prawej nie pokrywa go w odpowiedni sposób: Tak wyglądają maski i orgin: Kod na depth to depth=-y; Próbowałem depth=-y+x ale pojawił się jeszcze iny problem, tym razem wszelkie większe obiekty zupełnie się psują i nie działają jak powinny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 8 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2017 Najleniwiej byloby ustawic origin na dol. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adriann Opublikowano 8 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2017 Ale wtedy byłby odwrotny problem:D Podejrzewam że jest jakaś metoda, w końcu ludzie od wieków tworzyli rpgi czy rtsy w podobny sposób:d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adriann Opublikowano 23 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2017 To ten..nie wiecie?:> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 23 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2017 Gdyby to była izometria to nie było by problemu z depth = -y; ale dimetria komplikuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się