Skocz do zawartości

Podziemia Księżyca


Rekomendowane odpowiedzi

Tytuł: Podziemia Księżyca

 

Gatunek: Platformówka

 

Opis: Jesteś Inżynierem. Przybyłeś na Księżyc, bo okazało się, że nie jest opustoszały. Żyją tu malutkie żelkowe stworki, które strzegą skarbów Księżyca. To właśnie po klejnoty tutaj jesteś. Ale klejnoty także zmieniły innych ludzi w fioletowe monstra. Strzeż się ich. W międzyczasie odkryłeś z naukowcami nieznany portal. Żeby go uruchomić, musisz znaleźć trzy klucze.

 

Download: https://drive.google.com/file/d/0By6jjYnhZi...jNnUHdQSkU/view

Rozmiar pliku: 43Mb

 

Autorzy:

Programowanie:
SimianVirus7

Fabuła:
SimianVirus7

Grafika:
SimianVirus7

Muzyka:
Juhani Junkala, Александр Желанов

Screeny:

PK___Screen1.png

PK__Screen2.png

PK__Screen3.png

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pograłem w Twoją grę i nawet przyjemnie się bawiłem. Fajnie, że grę da się ukończyć, choć miałem do niej 3 podejścia :) Niestety gra ma kilka rzeczy, które drażniły mnie w trakcie rozgrywki (podzielę na duże i małe :) )

duże:

- gdy najedziesz kursorem na siebie, broń obraca się w lewo-prawo. To mruganie kiepsko to wygląda.

- żółty klucz - tak ułożyłeś poziom, że jak nie dostaniesz się do klucza za pierwszym razem, to już go nie zdobędziesz i tym samym nie ukończysz gry. Niestety dowiedziałem się o tym dopiero gdy przeczesałem levele i musiałem zacząć od nowa by dostać się do klucza.

małe ale rzucające się w oczy:

- po naciśnięciu escape czasami wywala błąd.

- przy przechodzeniu między poziomami (gdy masz wybrany ak47) bohater dodatkowo strzelał. Przy limitowanej amunicji to trochę przeszkadza :).

- gdy wracałem do bazy, pokazywało mi pełne zdrowie, a po powrocie do jaskiń znów pokazuje tyle ile przed wejściem do bazy.

- przy kupowaniu amunicji bohater strzela.

- niewidoczne pociski przeciwników

- bohater straaasznie powolny :) Wiem, że księżyc i ogólnie stan nieważkości, ale jakoś mi to bardziej mi to przeszkadzało niż nadawało klimatu.

 

więcej nie pamiętam :) Jak dla mnie to gdyby poprawić grafikę i trochę przyspieszyć rozgrywkę to było by super.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W końcu doczekałem się na komentarz^^

 

gdy najedziesz kursorem na siebie, broń obraca się w lewo-prawo. To mruganie kiepsko to wygląda.

No tak wiem :mellow: pewnie problem rozwiązałbym paroma linijkami kodu ale jakoś mnie to za bardzo nie drażniło w oczy (może dlatego, że starałem unikać się tej sytuacji, chociaż dobrze o niej wiedziałem)

 

 

żółty klucz - tak ułożyłeś poziom, że jak nie dostaniesz się do klucza za pierwszym razem[...]

O kurczę :o no to jest akurat poważny błąd ale o nim nie wiedziałem szczerze mówiąc.

 

 

gdy wracałem do bazy, pokazywało mi pełne zdrowie, a po powrocie do jaskiń znów pokazuje tyle ile przed wejściem do bazy.

Tak wiem :lol: to dlatego, że room'y miały ustawione "Persistent". Zauważyłem to już pod koniec projektu i żeby to zmienić musiałbym ustawić zdrowie bohatera na .global, a nie chciałem się z tym paprać kiedy do końca konkursu było już kilka godzin (w takich sytuacjach często sobie psuje kod, taka ironia).

 

 

przy kupowaniu amunicji bohater strzela

Tak wiem ale zauważ, że ilość amunicji się nie zmienia

 

 

bohater straaasznie powolny

chciałem oddać immersję świata ale jak widać, czasem lepiej postawić na mechanikę/responsywność/gameplay

 

 

 

Co do poprawy grafiki to jestem tego świadom w stu procentach :D ale wymogi konkursu kazały mi maziać samemu :jezor: Dlatego jak zauważyłem Twoją pracę to oniemiałem xD

 

Dzięki za opinie, mam banana na twarzy :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...