Ice Cube Opublikowano 22 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2016 Mam takie nietypowe pytanie stworzyłem spritea jest to kwadrat stworzyłem obiekt z tym kwadratowym spritem ,umiesciłem go w roomie teraz ten sam obiekt kwadrat chciałbym w roomie umiescic pod kątem,aby był jak romb czy idzie to jakos wykonac? czy musze zrobic nowy obiekt z nowym spritem w kształcie rombu? używam gm8.0 wiem,że w gm studio jest taka opcja ROTATE w roomie przy obiekt ,ale czy idzie to wykonac jakos w gm 8?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danielus Opublikowano 22 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2016 popatrz czy nie ma czegoś takiego jak image_angle. Np image_angle = 45 I przejdź na studio zamiast się męczyć ze starociem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 22 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2016 ściągnij GameMaker Studio wersję 1.4 jest darmowy i bardziej funkcjonalny od twojego GM8 nawet gdyby był w wersji pro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ice Cube Opublikowano 23 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2016 ściągnij GameMaker Studio wersję 1.4 jest darmowy i bardziej funkcjonalny od twojego GM8 nawet gdyby był w wersji pro Ok zrobię według zaleceń :) można podać linka gdzie pobrac darmowa wersje? i czy można projekty z gm8 importowac bez błędów do Gm studio? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 23 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2016 https://account.yoyogames.com/profile/licences Da radę importować ale niektóre rzeczy działają inaczej, najwyżej napiszesz co ci nie działa i spróbujemy pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ice Cube Opublikowano 23 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2016 ok sciagnalem i bede powoli zagłębiać sie w Gms,puki co stary projekt dokoncze w gm8 i z racjii tego mam jeszcze sporo pytan ale to w innym temacie pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ice Cube Opublikowano 30 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2016 popatrz czy nie ma czegoś takiego jak image_angle. Np image_angle = 45 I przejdź na studio zamiast się męczyć ze starociem. witam jest cos takiego jak image_angle ! :) ale jak to zrobić w 3d tzn. jak obrócić i obiekt i jego maske do kolizjii to jest przykładowy blok: d3d_draw_block(x-128,y-128,155,x+128,y+128,0,background_get_texture(bck_blok),1,1) teraz chciałbym aby go i jego maske obrócić np. o 45 stopni czyli robie cos takiego:? d3d_draw_block(x-128,y-128,155,x+128,y+128,0,background_get_texture(bck_blok),1,1) image_angle=45; d3d_transform_add_rotation_x=45; tylko że powyższy kod nie działa ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się