adam014 Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Witam forumową brać :) Dawno mnie tu nie było. Szukam czegoś dobrego do klepania niewielkich apek we flashu. Jakiś silnik do 2D, próbowałem flashpunka ale coś mi on słabo podchodzi. Ma być very simple bo chodzi mi głównie o jak najszybsze ukończenie. Próbowałem w GM na HTML5 - przy dużych spritach się dusi a ominąć tego nie da rady za nic, na Unity pięknie śmiga ale raz że silnik za ogromny na takie zastosowanie a dwa że export do flasha poszedł się ***** razem z linią 4.x :D Pozdrawiam :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danieo Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Flash Is Dead. Używaj HTML5. Każdy nowszy silnik wspiera tą platformę. Pod gry HTML5 polecam Phaser.io (który pozwala również robić gry mobilne w HTML5). Tu masz listę innych silników HTML5 https://html5gameengine.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Jak we flashu dasz sprity to tak samo jak GM:S się uwali. Zresztą, w GM:S możesz używać assetów z flasha, wtedy będą zajmowac mniej (bo są wektorowe). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam014 Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Tyle że mi potrzeba pełnowymiarowe nakładane na siebie z blendingiem :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2016 ale GM wspiera blending. Phaser takze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam014 Opublikowano 19 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2016 Ja wiem że wspiera. Na razie próbuje to wszystko zoptymalizować żeby szybciej śmigało. Przepisze wyświetlanie na surface, porozkładam na tekstury i może coś wyjdzie z tego :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się