Matrix_ Opublikowano 16 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2016 Siemka, wiecie czy jest jakaś możliwość sprawdzenia jaką obecnie obiekt ma energię Kinetyczną? Chodzi mi o to, że np. jak obiekt stoi mi na planszy, to żeby punktów się nie dostawało, a jak uderzy się w niego czymś to bloki odlatują i chce zliczyć ( nie musi być bardzo dokładnie ) jak mocne było to uderzenie :D Nie musi być z komponentu RigiBody, ale tak ogólnie, nie wiem przez prędkość jaką obecnie ma obiekt? Różnica między 1 sekundowym sprawdzeniem położenia Vector3? Różnica razy mnożnik? - taki pomysł ale nie wiem jak zrealizować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 16 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2016 Możesz to wyliczyć z prędkości z jaką uderzył w inny obiekt przy kolizji speed*mnoznik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danieo Opublikowano 16 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2016 Używaj Rigidbody.velocity to ci zwróci wektor pędu obiektu. https://docs.unity3d.com/ScriptReference/Ri...y-velocity.html Jednak za pomocą velocity otrzymasz tylko prędkość, którą ma obiekt nadany przez fizykę (czyli przez grawitację, add force, interakcje z innymi obiektami itd.) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matrix_ Opublikowano 19 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2016 Używaj Rigidbody.velocity to ci zwróci wektor pędu obiektu. https://docs.unity3d.com/ScriptReference/Ri...y-velocity.html Jednak za pomocą velocity otrzymasz tylko prędkość, którą ma obiekt nadany przez fizykę (czyli przez grawitację, add force, interakcje z innymi obiektami itd.) Dzięki wielkie... float point; Vector3 Vel; Vel= GetCompontent<Rigidbody>().Velocity; point = Vel.x + Vel.y + Vel.z; Załatwiło sprawę :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się