MetalowyNerd Opublikowano 19 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2016 Witam. Zamierzam za kilka dni wypuścić drugą grę na Androida, ale kiedy testowałem multi touch na moim ostatnim zakończonym projekcie (Pixel Defender na Androida), to multi touch nie działał mi w tej grze. Co mam zrobić, żeby multi touch działał poprawnie? Poza grą na Samsung'u multi touch działa. ____________________________________ 4 razy użyłem słów "multi touch" xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriso99 Opublikowano 19 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2016 jakiś kod jak to robisz? do tego służy device_mouse...() Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MetalowyNerd Opublikowano 19 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2016 Nie używam mouse_device..., tylko zwykłego mouse_left_pressed itp. Czyli robię najpierw komputerową wersję, a po tym jakby tylko zmieniam na eksportowanie do pliku .apk. Możesz wyjaśnić po polsku (w sensie bez odsyłania na yoyogames.com), o co kaman z tym mouse_device...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 19 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2016 Uzywajac mouse_check uzywasz POJEDYNCZEGO przycisniecia maks. Jak chcesz multitouch MUSISZ uzywac funkcji device_mouse... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaxGaming Opublikowano 19 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2016 Zamieniasz check_mouse_button_pressed na: GML device_mouse_check_button_pressed(device, button) Gdzie: device - numer "urządzenia", czyli chodzi o to "numer dotknięcia". Np dotykasz w dwóch miejscach to, żeby rozróżnić pierwsze ma numer 0, a drugie 1. button - po prostu numer przycisku Mogę się coś mylić, bo nigdy tego nie używałem jeszcze na mobilce w praktyce ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MetalowyNerd Opublikowano 19 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2016 Okej, dzięki dzięki, na razie nie mam pytań ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 20 Maja 2016 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2016 Musisz brać pod uwagę, że jak oderwiesz jeden palec a dotkniesz trzecim (czyli ogólnie dwa będą) to one mają numery 1 i 2 wtedy a nie 0 i 1 i to też trzeba w grze brać pod uwagę :) Tak naprawdę zawsze powinna być pętla FOR żeby sprawdzać multitouch i zapisywanie sobie do zmiennych tych wyników i założenie, że palce w odwrotnej kolejności mogą być. Dużo trudniejsze to jest do zrobienia oczywiście, ale działa jak należy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się