Sutikku Opublikowano 1 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2016 Mam problem, bo np. zrobię taki myk draw_line(x,y,obj_wrog.x,obj_wrog.y) ale obj_wrog mam dwa i chce żeby rysowało do tego drugiego (bo coś dyskwalifikuje ten pierwszy obiekt, np. hp=0) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
candy Opublikowano 1 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2016 Utwórz zmienną pomocniczą ID, do której będziesz zapisywać id obiektu. Odwołujesz się przez ID.x, ID.y. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sutikku Opublikowano 1 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2016 Ale najpierw skądś to id muszę wziąć. Jak to zrobić? Id pierwszego obiektu będę miał przez obj_wrog, ale właśnie mi chodzi o to, że nie wiem jak się teraz odwołać do następnej instancji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
candy Opublikowano 1 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2016 Metoda brutalnej siły. Gdy niszczysz obj_wrog GML with obj_wrog nazwa_obiektu_gdzie_rysujesz.ID=id; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sutikku Opublikowano 1 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2016 Tylko, że ja nie chce usuwać żadnego z tych obiektów. To z tym wrogiem i hp to tylko przykład dla uproszczenia. Chodzi mi o coś takiego GML var obiekt=obj_wrog; if(obiekt.hp==0) var obiekt=nastepny_obj_wrog; move_towards_point(obiekt.x,obiekt.y,1); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignatus Opublikowano 1 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2016 Ja bym zrobil tak GML wrog1=instance_find(wrog,0) wrog2=instance_find(wrog,1) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się