Skocz do zawartości

Wybieranie obiektu


Rekomendowane odpowiedzi

Ale najpierw skądś to id muszę wziąć. Jak to zrobić? Id pierwszego obiektu będę miał przez obj_wrog, ale właśnie mi chodzi o to, że nie wiem jak się teraz odwołać do następnej instancji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko, że ja nie chce usuwać żadnego z tych obiektów. To z tym wrogiem i hp to tylko przykład dla uproszczenia.

Chodzi mi o coś takiego

GML
var obiekt=obj_wrog;

if(obiekt.hp==0)

var obiekt=nastepny_obj_wrog;

move_towards_point(obiekt.x,obiekt.y,1);

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...