Matthew Opublikowano 18 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2006 if (type = 8) && (mouse_check_button_pressed(mb_left)) { for (i = 48; i < room_width; i += 1) { for (j = 0; j < room_height; j += 1) { col = draw_getpixel(i,j); draw_point_color(i+1,j,merge_color(col,draw_getpixel(i+1,j),4)); draw_point_color(i+1,j-1,merge_color(col,draw_getpixel(i+1,j-1),4)); draw_point_color(i,j-1,merge_color(col,draw_getpixel(i,j-1),4)); draw_point_color(i-1,j-1,merge_color(col,draw_getpixel(i-1,j-1),4)); draw_point_color(i-1,j,merge_color(col,draw_getpixel(i-1,j),4)); draw_point_color(i-1,j+1,merge_color(col,draw_getpixel(i-1,j+1),4)); draw_point_color(i,j+1,merge_color(col,draw_getpixel(i,j+1),4)); draw_point_color(i+1,j+1,merge_color(col,draw_getpixel(i+1,j+1),4)); } } } Czy może ktoś to tak przerobić aby to działało i wytłumaczyć mi dlaczego ten blur się zacina? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 18 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2006 mam własny przykład blur. chcesz go? ale ten mój tylko bluruje sprita... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 18 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2006 no właśnie... a mi jest potrzebny przykład blura na piksele... no bo tak: mój kod sprawdza kolor aktualnego piksela, tworzy kolor powstały z połączenia koloru tego piksela i koloru obok niego, a następnie zmienia kolor piksela obok na ten zmieszany, ale coś jest nie tak, tylko nie wiem co. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 18 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2006 ponieważ draw_getpixel jest bardzo ale to bardzo powolna.. nie używaj jej nigdy w loopach i stepach! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zakol Opublikowano 18 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2006 for (i = 48; i < room_width; i += 3) for (j = 0; j < room_height; j += 3) To sie nazywa Pixelate, nie blur. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 18 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2006 To sie nazywa Pixelate, nie blur.Dokładnie :) Napisałem sobie podobny skrypt do SDS'a, ale działał tak wolno, że zaniechałem używania go ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 19 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2006 no to jak zrobić ten blur Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się