Skocz do zawartości

blur <_<


Matthew

Rekomendowane odpowiedzi

if (type = 8) && (mouse_check_button_pressed(mb_left))
{
for (i = 48; i < room_width; i += 1)
{
for (j = 0; j < room_height; j += 1)
{
col = draw_getpixel(i,j);
draw_point_color(i+1,j,merge_color(col,draw_getpixel(i+1,j),4));
draw_point_color(i+1,j-1,merge_color(col,draw_getpixel(i+1,j-1),4));
draw_point_color(i,j-1,merge_color(col,draw_getpixel(i,j-1),4));
draw_point_color(i-1,j-1,merge_color(col,draw_getpixel(i-1,j-1),4));
draw_point_color(i-1,j,merge_color(col,draw_getpixel(i-1,j),4));
draw_point_color(i-1,j+1,merge_color(col,draw_getpixel(i-1,j+1),4));
draw_point_color(i,j+1,merge_color(col,draw_getpixel(i,j+1),4));
draw_point_color(i+1,j+1,merge_color(col,draw_getpixel(i+1,j+1),4));
}
}
}

Czy może ktoś to tak przerobić aby to działało i wytłumaczyć mi dlaczego ten blur się zacina?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no właśnie... a mi jest potrzebny przykład blura na piksele...

no bo tak: mój kod sprawdza kolor aktualnego piksela, tworzy kolor powstały z połączenia koloru tego piksela i koloru obok niego, a następnie zmienia kolor piksela obok na ten zmieszany, ale coś jest nie tak, tylko nie wiem co.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...