Filar Społeczności Czołg Krymski Opublikowano 30 Stycznia 2016 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2016 no właśnie, to ten problem co się z nim stykam od lat. Chodzi o to, że w 3D jak mi wiadomo wymiary textur powinny być wykładnikami dwójki i być sobie równe, ale nigdy się tego nie trzymam, a wszystkie moje komputery bezproblemowo radzą sobie z takimi texturami. Ale u niektórych jednak te textury się paskudnie jakoś rozjeżdżają i w ogóle. No i się nasuwa moje pytanie, da się to jakoś naprawić nie zmieniając wymiarów wszystkich tekstur? No i co powoduje ten problem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 30 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2016 No zmieniać rozmiar trzeba niestety. U siebie widzę jedynie różnicę w interpolacji kolorów. Krawędzie się wtedy glithują. No chyba że się całkiem wyłączy interpolacje texture_set_interpolation(0); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Czołg Krymski Opublikowano 30 Stycznia 2016 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2016 a nie znajdzie się na to może jakiegoś dlla? Średnio się na tym znam, ale skoro ten błąd jest zależny od komputera to może świadczyć o tym, że różne komputery używają jakichś innych wersji sterowników/bibliotek odpowiedzialnych za odczyt gmowego D3D, a co za tym idzie dałoby się to naprawić jakimś plikiem zewnętrznym może Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 31 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2016 Nie widziałem i wątpię by coś takiego było. Karty graficzne po prostu przyjmują takie a nie inne rozmiary. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się