Skocz do zawartości

Zablokowane Magi - doskonała gra strategiczna pełna magii


TeeGee

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 464
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Update 3.11.06

 

- Nowe menu główne

 

- Nowe ikonki czarów

 

- Dorobiłem ostatnią postać - Arcykapłana

 

- Engine jest o jakieś 15% bardziej wydajny (!)

 

- Dużo lepsze AI - komputer decyduje w czym się będzie specjalizować

 

- Wyważony poziom trudności i kompletnie nowy system losowania przeciwników

 

- Poprawiłem kilka literówek i bugów

 

- Jest Highscore!

 

- Przerobiłem sprite driady (obczajcie screena - teraz to gra od 15 lat ;))

 

- Dopracowałem kilka efektów, parę sprite'ów i zrobiłem okienka wiadomości przezroczyste

 

- Pomniejsze zmiany balansowe niektórych skilli

 

Co będzie w pełnej wersji:

 

Wypuśiłem tę betę nieco wcześniej niż zamierzałęm z powodu nacisku ludzi na GMC i dlatego nie ma jescze niektórych rzeczy, które pojawią się w pełnej wersji. Wraz z poprawkami bugów/literówek/balansu będą to...

 

- Sprity Magusa, Warlocka, Pure One i Golema będą zupełnie przerobione!

 

- Będzie ładniejsze outro - obecne to tylko zapchajdziura

 

- Będą poziomy trudności i opcja do zmiany głębi kolorów obrazu

 

- Muzyka zostanie przekonwertowana na mniejszy bitrate i wrzucona do gry

 

Link jest w poście głównym!

 

Najważniejsza zmiana to zdecydowanie balans poziomu trudności - dzięki nowemu systemowi jest łatwiej na starcie i trudniej pod koniec. Powinno być mniej frustrująco.

 

Piszcie komentarze bo to już pewnie ostatnia beta przed premierą i każda sugestia może się przydać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No facet gierka pełna zachwytu, chodź zabardzo się w niej nie połapałem. Działa dobrze na procku 750 AMD. Na Twoim miejscu zmieniłbym odświerzanie monitora na 70 Hz, bo 60 wali zdrowo po oczach, a przecież trza o nie dbać :P Druga sprawa pomyśl nad bardziej profesjonalnym Highscore, bo te GM-arkierowe jest nie zabardzo pasujące. No i jeszcze jedna sprawa. Grę poddałem testom Valdemora :D , no i klapa. Spodziewałem się lepszych winików. Oto błędy, które nie powinny się pojawić:

error01ka1.gif

error02gz0.gif

error03qa4.gif

error04we6.gif

error05nu0.gif

 

Ale nie martw się, najwięcej kiedyś wyłapałem chyba ze 12-naście.

Czeka Cię kilka nieprzespanych nocy :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A u mnie byl bug! Kiedy ladowalem ostatni poziom czarow tych 'atakujacych' (czerwone) to przy samym koncu kliknelem na inny czar, i 'skonczyla sie mana' :D. Nie moglemm juz nic czarowac, jak klikalem na ktorykolwiek z czarow to nie ladowal sie pentagram i co jakas sekunde bylo slychac glos jakiegos klikniecia albo cos. Jagby wajcha czarow sie zaciela :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchajcie, takie testy są rzeczą codzienną dla betatesterów, którzy zajmują się tym można powiedzieć zawodowo. Sam przechodziłem przez takie (były to osoby z poza tego forum), a dokładniej moje programy. Także nie jest to mój wymysł, czy jakieś widzimisie. Odnosząc się do wypowiedzi Hanjusa, ma jak najbardziej racje. Gra czy program powinien wywalać z braku czegoś tam komunikat, że dany plik, czy dll nie istnieje, a nie rzucać błędami typu "Proces 3X1231455 został zamknięty" lub "Błąd rejestru itd" czy coś w tym stylu. Chyba nie powiecie, że jest to normale, jeśli tak, to sorki ale niechciałbym takiego programu mieć u siebie. Co do błędów tej gry, która jest wykonana w GM-ie, to jest to niedopuszczalne, aby rzucała jakimiś danymi lub nazwami objektów z gry. Przypuśćmy, że jakieś algorytmy czy kody, które niepowinny wypłynąć na zewnątrz gry są wyświetlane w trakcie komunikatów. To jest osobista sprawa programisty jak je nazwał i jak to wykombinował. A może jakiś tam objekt ma nazwę du*a, albo frajer itp :D i co? Następna sprawa odrazu widać w czym gra jest zrobiona co ułatwia crakerom.

A teraz druga sprawa załużmy, że gra jest superek. Koleś nagrywa na CD idzie do kumpla się pochwalić i odpala prosto z niej, aby mu nie zaśmiecać kompa i co? Po jakimś czasie wywala się, bo pliki są tylko do odczytu. Jego koleś miałby niezłą polewkę, że co za szit mu przyniósł. Następna wersja mojej opowieści jest taka, że naprzykład koleś przenosi na CD nie zzipowaną. Kopjuje ją na dysk na innym systemie niż XP i co? Pliki tylko do odczytu i mamy tą samą sytuacje. Jeszcze jeden przykład. Przenoszenie na dyskietce. Jak widomo najłatwiej uszkodzić na niej pliki i załużmy, że plik jakiś konfiguracyjny został skopany. Gra zamiast odczytać z niego jakieś dane liczbowe zczytuje bzdury i co? Znowu wywala błąd. Mógłbym tak pisać w nieskończoność, ale nie oto tu przecież chodzi. Więc uważam że moje testy są jak najbardziej na swoim miejscu. Następna sprawa to na kit są te wszystkie funkcje w GM-ie, które sprawdzają atrybuty plików, rodzaj danych itd? I jeszcze jedno, dobry autor gry czy programu, powinien przewidzieć jak najwięcej a nawet wszystkie możliwości, jakie może wykonać użytkownik. Przecież różne goście się zdarzają np. taki jak ja :D

Testowałem też grę Borka, który nawet nie wiedział o tym i tu co? Zaskoczył mnie, nie udało mi się jej w normalny sposób powalić. Poprostu dał rade. Jak sami widzicie, że da się tak zrobić grę, żeby było git.

Oczywiście nic nie mam do tego autora gry, że jest cieńki czy coś w tym rodzaju, poprostu powinien zwrócic na to uwagę.

 

@Patrysław wiem, że jesteś wkurzony za takie testowanie i ilość błędów wyłapanych też w Twoim programie, ale sorki tak trzeba.

 

A tera dalej co do gry. Gra jest zaje**sta, wręcz rewelacyjna, tymbardziej że lubie takie podkłady muzyczne. Podsunąłem ją, że tak powiem młodszemu pokoleniu, nie pisząc że dzieciom, bo zara znowu polecą takie teksty, że się wywyższam starością, czy coś w tym rodzaju. I powiem, że grali z ciekawością, a przy okazji ja skumałem o co w niej chodzi. Pokonali przeciwnika, także nie trzeba nic zmieniać co do poziomu trudności gry. Niektórzy chcieliby napewno, aby grę robioną przez rok przejść w pięć minut. Jakby mieli kupić za 100 zeta lub więcej i pograć w nią tylko przez 5 minut to by się lekko chyba wkurzyli.

Pomyślałbym też nad wyborem graczy, aby gra była dla kilku osób, a nie tylko dla jednego, no chyba że o czymś nie wiem. Następna sprawa dotyczy się menu. Jeśli nie ma kontynuacji, czyli save, to ta opcja powinna być raczej nie podświetlana. Tak przynajmniej jest profesjonalniej. Pomyślałbym jeszcze nad jakimś zrozumiałym opisem co do czarów itp. Bo zabardzo nie dowiedziałem się jaki to czar jest itp. No i język polski by się przydał. W końcu robi to Polak :P Jeśli decydujesz się na inny język niż ojczysty, to powinien być przynajmniej ich wybór.

A tak poza tym wielki plus dla Ciebie, że niewyskoczyłeś tylko z screenami, ale już odrazu z demem gry, która w dalszym ciągu się rozwija. Jak ukończysz pełną wersje gry, to sugerowałbym skontaktować się ze mną. Ale to już na PW napisze o co chodzi. :P

Dobra a tera musze kończyć, bo już mi tu nad uchem majaczą, że chcą w nią grać. Sam widzisz jaka jest wciągająca. Acha, jeszcze jedno przy rozpoczęciu nowej gry przy tych efektach troche tnie mi kompa. Może pomyśl nad lekkim ich ograniczeniu, bo jak widaomo gra jest dobra jak chodzi na małych wymaganiach systemowych. I tak wielki podziw dla Ciebie, że taka gierka a nie jest procesochłonna :thumbsup:

 

EDIT:

A to wykryty błąd przez mojego syna, mówię odrazu bez żadnych cudów niewidów, że nic nie kombinowałem.

error06zv4.gif

Wystąpił on kiedy wygrał z magikiem i nacisnął START, czyli nową grę.

PS: Kurde ale te 60 Hz wali po oczach. Właśnie gre mam na pasku, aby móc napisać najświeższe błędy :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wręcz przeciwnie, jestem ci wdzięczny. Chciałem tylko naprowadzić TeeGee na trop.

Eeetam, odrazu wdzięczny :P Szkoda tylko, że napisałeś oco chodzi. Ciekawy byłem, czy domyśliłby się sam.

Co do gry, to mam jeszcze taką jedną wskazówkę, może mało ważną, ale gdy rezygnujesz z dalszej gry i wychodzisz ponownie do menu gry, pojawiają się te roztrzelone literki :P Moim zdaniem należałoby to ominąć. Owszem na samym początku gry to jak najbardziej, ale w jej trakcie jest to już niepotrzebne. No chyba, że chcesz się pochwalić autorstwem, to wtedy już inna sprawa. Z samym intro dałeś rade.

 

EDIT:

Doszły do mnie słuchy :P , że punktacja nie działa jak należy. A dokładniej po wygranych walkach i wyjściu z gry jest brak możliwości wpisu do Highscore.

Zaś po konsultacjach (narazie nieważne z kim) radzilibyśmy zrezygnować z Highscore. W zamian za to dodać wybór zapisu i odczytu gry, czyli dany gracz miałby możliwość swojego miejsca do zapisu i wczytania gry. Krótko mówiąc kilka zapisów, z informacją o dacie i godzinie zapisu (nie koniecznie) wraz z nazwą i charakterem danego magika. To przy okazji pozwoliłoby grać większej ilości osób na tej samej grze (nie jak dotychczas tylko jednej osobie z jednym zapisem). Co do tzw. reputacji, czy skuteczności zawodnika przy zapisach może być przedstawiona np. procentowo, obrazkowo lub poprostu bezpośrednio liczbowo. Po każdej wygranej bitwie dany gracz powinien otrzymać dodatkowy czar lub coś w tym stylu, co zachęcałoby do dalszej gry. Bo tyle co mi wiadomo żaden gracz takiego czegoś jeszcze nie otrzymał. No chyba, że w pełnej wersji ta opcja będzie dostępna.

Ogółem gra zachowuje się stabilnie jak na bete. Popraw tylko te błędy i będzie git.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej hej,

 

Sorry za późną odpowiedź, ale w weekend miałem studia (zaoczne) i imprezę, więc nie bardzo miałem dostę do kompa.

 

Dzięki za wszystkie komentarze. A teraz po kolei:

 

@Blackmaul:

 

He he - trzeba pomyśleć. Zacznij od prostych i chamskich strategii, żeby obeznać się z grą, a potem kombinuj. Ice Queen albo Warlock z maxem Force to świetni kandydaci na początek.

Powodzenia :P. I nie załamuj się - ja też czasem przegrywam, a gre znam od podzsewki jakby nie było - szczęście też ma tu pewno znaczenie.

 

@Patrysław:

 

Dzięki za info. Naprowadziło mnie na dobry trop.

 

@Hanjuso:

 

Dzięki za znalezienie buga. Brzmi paskudnie i zaraz postaram się obczaić co się chrzani. W ramacjh suprawniania engine'u zmieniłem większość kodu i takie rzeczy mogą się jeszcze zdarzać.

 

@Adam:

 

A co robi się kiedy gierka ścina (komercyjna czy też freeware)? Wchodzi się do opcji i obniża detale. Gra nie będzie wyglądać dużo gorzej, a działać będzie o wiele ładniej. To samo tyczy się problemu Valdemora z efektem przejścia z kreacji postaci - choć akurat ten efekt pewnie trochę przyreguluje, bo faktycznie przegiąłem. Szkoda - wyglądało tak ładnie :D.

 

@Valdemor:

 

He he - zostawiłem na koniec bo sporo tego było.

 

- First of all - błedy. Hmm każda wybebeszona gra się będzie wykładać, choć oczywiście rozumiem Twoją argumentację.

Być może faktycznie powinienem porobić własne komunikaty o błędach, ale mam pewne wątpliwości. Po co poświęcać miejsce/pamięć operacyjną na wypadek gdyby ktoś kastrował grę, skoro w pozostałych 99,9% wypadkach będzie to kompletnie bezużyteczne.

Zresztą między innymi pisze się w środowisku takim jak GM, żeby niektóre funkcje program odwalał za autora gry. Inaczej można by od razu harować w C++. Według logiki mówiącej, że nie można używać defaultowych komunikatów o błędach czy popupów, można też uznać, że nie powinno sie korzystać z defaultowego systemu ruchu, animacji czy efektów cząsteczkowych. Mam wrażenie, że popada się tu w lekką paranoję w stylu: "bawimy sie w robienie gier - to udajemy, że wszystko zrobiliśmy sami".

W tym momenice jeszcze raz zaznaczam - rozumiem Twoją argumentację i logikę, ale mam wątpliwości. Generalnie nie mówię "nie". Zobaczę co się a zrobić, ile to zajmie i jak wpłynie na performance (jeśli w ogóle).

Tę chwaloną przez Ciebie oszczędność procesora udało mi się osiągniąć włąśnie dzięki maksymalnej prostocie engine'u gry. Gdzie się da to korzystałem z prostszych funkcji, bo może własny engine okienek (tak na przykład) jest nieco ładniejszy, ale zawala pamięć i w sumie nie robi żadnej różnicy.

 

- Odświerzanie jest ustawione na "no change" :P. Więc jeśli ma 60 to już Twoje ustawienia.

 

- Co do punktacji - w tym akurat wypadku defaultowy Highscore to tylko zapchajdziura. Tak jak napisałem - zakończenie (w tym i lista najlepszych) będzie w finalnej wersji inne. Po prostu jeszcze tego nie skończyłem a chciałem wydać kolejną betę.

Poza tym highscore działa poprawnie - zapisujesz się na niego po pokonaniu śmierci i dopiero wtedy. Nie bez powodu lista nazywa się "The Immortals".

 

- Co do nagród za grę - a kolejne poziomy doświadzczenia, nowe czary i możliwość walki z lepszym przeciwnikiem, z Kostuchą w perspektywie nie wystarczają, żeby dać graczowi powód do dalszego grania? To nie jest żaden sarkazm ;) - pytam serio.

 

- Opcja dla multiplayer przez sieć będzie dodana już po premierze i być może płatna.

 

- Wyjście z gry do menu nie będzie gracza jeszcze raz przeciskać prze zmoje logo w wersji finalnej. Sam ostatnio zdałem sobię sprawę z tego przeoczenia i nie mogłem wyjść z podziwu dla mojej własnej głupoty. Błacha rzecz, a jak denerwuje :P.

 

- Co do braku zapisy gry i opcji "Continue" - to zdaję sobie sprawę z problemu i w finalnek wersji tego nie będzie. Zresztą pewnie cały system się nieco zmieni i będa 3 sloty na save, a gdy już zapiszemy grę będa się pod slotami wyświetlać informacje na jej temat (level,age,postać).

 

- Nie wiem na czym polegają Twoje problemy z sejwowaniem, ani co je powoduje. U wszystkich pozostałych (u mnie też) save działa poprawnie i nigdy nie miałem błędu. Jeśli u kogos ten błąd też występuje, to niech daje znać.

 

- To chyba wszystko. Generalnie dzięki za zainteresowani i dogłebne komentarze. Naprawdę doceniam czas poświęcony przez Ciebie na testowanie cudzej gry. Cieszę się też, że gra Ci sie ogólnie podobała.

 

I teraz uwaga - ważna rzecz:

 

Czemu nie ma i nie będzie polskiej wersji:

 

Mówiłem, że powodów jest za dużo, żeby wymieniać, ale skoro problem powraca jak bumerang to napisze co i jak i mam nadzieję, że zamkniemy już ten temat.

 

- Nikt nie pisze "na poważnie" gier po polsku - Polacy to maleńki wycinek graczy - nawet w przypadku Magi. Po prostu szkoda czasu

 

- Nie tylko czasu, ale i zasobów. Tekst do wszytkiego x2 plus nowe grafiki. Niektóre napisy (jak te w menu) to nie zwykła czcionka tylko sprite'y. To dlatego to wygląda tak ładnie. Te sprite'y i tak już zajmują sporo miejsca. Poza tym więcej miejsca poszło by na polskie znaki w czcionkach wegranych de resource'ów

 

- Zdanie w języku polskim jest często dużo dłuższe niż po angielsku. Interfejs gry nie jest na to przygotowany i literki by wychodziły poza ramki.

 

- W grze jest mało tekstu i nie jest on tak niezbędny jak w przygodówkach/rpg - kolejny powód, żebym se tym głowy nie zawracał.

 

- Tłumaczenie tego to kupa roboty - a jednak grę piszę dla przyjemności. Gdyby ktoś mi za to płacił, to może... :P

 

- Jeśli ktoś w XXI wieku nie zna języka angielskiego na przynajmniej podstawowym poziomie to, przykro mi, ale to wyłącznie jego wina i pora nadrobić zaległości. Zwłaszcza jeśli ktoś ma przecież dostęp do komputera. Żeby nie było niedomówień - nie chodzi o zasobnośc portfela - ja na żadne kursy nigdy nie chodziłem.

 

 

PS. Wielkie dzięki dla Anacondy za podbicie mi tematu na GMC.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@TeeGee: Sorki, ale odświeżanie mam ustawione na 75 Hz, a gra przęłącza mi na 60. Także nie masz tu racji. Co do błędu zapisu, to jak będę wiedział coś więcej to dam Ci znać. Poprostu trza troche czasu, aby to wyłapać :P Co do innych błędów to rozumię, że jest to wesja beta. Nad tymi plikami radziłbym jednak pomysleć. Uwież mi, dużo czasu Ci to nie zajmie, ani procka, a tak będzie bardziej profesjonalniej. Co do ogółu to rozumię, poprostu Twoja gra i Twoje pomysły :P Czekamy z niecierpliwością na full wersje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@TeeGee: Sorki, ale odświeżanie mam ustawione na 75 Hz, a gra przęłącza mi na 60.

 

Hmm... jest ustawione na "no change" na 100%. Nie wiem co powoduje zmianę u Ciebie. Poszperam i zobaczę. Fakt, że nie mam kompletnie pomysłu w czym może być problem. Teoretycznie jak jest w game settings "no change" to jest i tyle...

 

Oto kolejna filozoficzna zagadka ludzkości...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm... jest ustawione na "no change" na 100%. Nie wiem co powoduje zmianę u Ciebie. Poszperam i zobaczę. Fakt, że nie mam kompletnie pomysłu w czym może być problem. Teoretycznie jak jest w game settings "no change" to jest i tyle...

 

Oto kolejna filozoficzna zagadka ludzkości...

To może daj 70 Hz i po problemie. Wiesz GM czasami płata figle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taak... myślę właśnie o tym - choć raczej dałbym 80Hz bo to wielokrotność szybkości gry i powinna być lepsza zgodność.

 

@Hanjuso:

 

Sprawdziłem tego buga i u mnie nic się nie dzieje złego. Kod też wydaje się być czysty. Istnieją dwie możliwości:

 

1) GM coś źle policzył (zdarza my się byc dziwnie niedokładnym w liczeniu integerów). W takim wypadku pozostaje czekać na GM7.0 i mieć nadzieję.

 

2) Coś o czym nie pomyślałem doprowadza do takiej sytuacji i da się to poprawić.

 

Jeśli coś takiego Ci się zdarzy jeszcze raz to czy mógłbyś zrobić w tym momencie save i wysłać mi go PMem? Byłbym bardzo wdzięczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@TeeGee: Wiesz jak są robione zpolszczenia, zangielszczenia itp.? Robi się jakiś plik np. textes i wpisujesz tam rózne wartości np. text[0] = "Play" a w grze wpisujesz w create: execute_file(textes.txt)

i na przykład w drawie napisu Play wpisujesz draw_text(x,y,text[0]);

PS. tak robione są dialogi do B&W :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem - ale to nie o to chodzi. Bo to i tak zajmuje miejsce i wymaga poświęcenia mojego cennego czasu.

 

Poza tym są jeszcze inne powody - wymienione wyżej - niezgodność długości i napisy graficzne.

 

+ ogólny bezsens całego przedwsięwzięcia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To może jeszcze zrobić polski dubbing? :D Uczyć się angielskiego, a nie żebrać o polonizację, nieroby jedne! :P W zupełności popieram TeeGee i rozumiem jego pobudki.

To może wytłumaczysz to dzieciom np. 7 letnim? :] Uwierz mi, że jak dzieciaki mogą się czegoś dowiedzieć w tym wypadku nazwa czaru itp, to gra jest bardziej zrozumiała, a nie tylko klikać na pamieciówkę. Nie mierzcie tylko i wyłącznie swoją miarą "stare konie" oczywiście bez urazy. W końcu ta gra jest chyba skierowna do młodszego grona. Co do dubbingu, to powiedz mi dlaczego bajek nie puszczają czysto po angielsku. A co tam, niech się uczą dzieciaki, no nie? Przecież o to tu nie chodzi w tej całej zabawie. Jak chcą się pouczyć, to niech se zainstaluja jakiego translatora i będzie git. Następna sprawa, to dlaczego gry angielske są wydawane też po rosyjsku, przecież tam to już nikt się nie rozczyta o co chodzi. Moim zdaniem jest to poprostu taka moda. Tera angielski, a za jakiś czas może chiński, co? A co tam niech się dzieci uczą. Problem tkwi w tym, że większość dzieciaków nie umie dobrze wysławiać się i pisać po polsku, a angielski to perfect mają już umieć. Nie trzeba daleko szukać, wystarczy poczytać posty na tym forum.

 

Podsumowując to wszystko, najlepszym rozwiązaniem jest wydać grę po angielsku, a następnie po polsku i plus do tego jeszcze połączyć z syntazatorem mowy SAPI4, aby dubbing był dla Patrysława :P , oczywiście żartuje. Tak właściwie, to wszystko zależy od autora gry i od ludzi którzy mają w to grać.

Dając przykład, to zobaczcie np grę Buziola pt. Mario Forever. Jest polski i angielski. Ciekawe dlaczego, co? A może nudził się i o tak se polski dorobił? A może miał troche miejsca jeszcze na dysku i powiedział se: A co tam dam polski.

 

PS: Tak właściwie to wszystko zależy od TeeGee. Ale ciężko jest zaistnieć w Polsce tylko grą jednojęzyczną po angielsku, zaś na świecie nie po angielsku. Także wielki plus byłby jakby gra miała i taki język i taki. I jeszcze może jedno, jakbyś miał do wyboru kupić w sklepie jakąś grę super hiper dobrą za np. 200 zeta i byłaby edycja po angielsku i po polsku, to jaką byś wolał kupić? No ty może po angielsku, bo Ci wsio rybka, ale większość dzieci i rodziców kupiłaby po polsku. Tak samo jak z filmem i bajkami.

 

EDIT:

A oto cytat z Victory Games z opisu gry:

Największą wadą jest jak na razie brak rodzimego języka, ale być może pojawi się w kolejnej wersji.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To może wydam też w Swahili, bo ludzie w Afryce też mogą chcieć pograć :P. Czemu mieli by grać po angielsku? Lepiej im też dajmy język ojczysty.

 

Poza tym jak ja miałem 7 lat to gry były tylko po angielsku (no i wtedy mario to jeszcze nie było) i dużo w trybie wyłącznie tekstowym. Wtedy nikt nie narzekał i po prostu grało się i uczyło. Poza tym dla dzieci to nie jest pamięciówka. W tym wieku one znajdą sobie swój sposób czytania i nadadzą mu znaczenie związane z tym co widzą (ale to już OT).

 

A zresztą nigdy nie myślałęm o Magi, jako o grze dla 7-mio latków. Im raczej nie starczy cierpliwości no i gra jest zbyt statyczna/jednostajna/skomplikowana na umysł 7-mio latka. To, że krew nie leje się strumieniami, nie oznacza, że gra jest zaraz dla dzieci.

 

Swoją drogą - gry za 200 złotych wydaje się w kilku językach, bo płaci się kilka tysięcy złotych sztabowi tłumaczy, żeby odwalili robotę. Ja jestem sam jeden, a gra nie jest za 200 złotych. I pomijam tu fatalną jakość większości tłumaczeń + koszmarne dubbingi z "super polskimi aktorami".

 

Proszę - zamknijmy już temat polonizacji! Kiedy skończę grę i będzie wystarczająco popularna w kraju, to mogę taką opcję rozważyć (bo też będę miał na takie perdółki czas). Teraz nie ma mowy! I już!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...