Skocz do zawartości

Światło i cień


pankracy

Rekomendowane odpowiedzi

Jest kilka sposobów, najprostszy to:

w Step bohatera/Światła:

GMLobj_light.x = obj_player.x;

obj_light.y = obj_player.y;

lub

w Step Światła

GMLmove_towards_point(obj_player.x, obj_player.y, 5);

 

 

No kiepsko to wygląda,albo ja złego sprita dobrałem,żeby podążał jako właśnie takie światło za bohaterem..jak na tym screenie..

bo o co chodzi..o to,że sceneria jest przyciemniona,a ja jestem rozjaśniony trochę i wszystko i za mną trochę elementów też..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...