Cygnus Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 Cześć wszystkim..od nie dawna,bo wcześniej wszystko działało mam problem z energią bohatera(pasek energii HUD)..otóż ,kiedy mi wróg da obrażenia,czy to strzelając czy w inny sposób tak jak armata ,która strzela,czy inny obiekt strzelający,to dopiero obrażenia bohater dostaje za drugim razem,a nie od razu..No dziwna sytuacja...bo za pierwszym razem nie ubywa energii,ale jak drugi raz mnie już wróg dotknie ,czy strzeli lub obiekt strzelający coś co daje obrażenia,to wtedy energia mi ubywa..Kurcze już sam nie wiem co jest tego przyczyną no nic w kodzie tych obiektów nic nie zmieniałem,a wcześniej było dobrze...obstawiam,że może to być spowodowane tym,że narysowałem całkiem nowy HUD nowy wskaźnik energii,który ma inne proporcje niż stary,a wy co obstawiacie co może być tego przyczyną?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
3r3se7ven Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 Cześć wszystkim..od nie dawna,bo wcześniej wszystko działało mam problem z energią bohatera(pasek energii HUD)..otóż ,kiedy mi wróg da obrażenia,czy to strzelając czy w inny sposób tak jak armata ,która strzela,czy inny obiekt strzelający,to dopiero obrażenia bohater dostaje za drugim razem,a nie od razu..No dziwna sytuacja...bo za pierwszym razem nie ubywa energii,ale jak drugi raz mnie już wróg dotknie ,czy strzeli lub obiekt strzelający coś co daje obrażenia,to wtedy energia mi ubywa..Kurcze już sam nie wiem co jest tego przyczyną no nic w kodzie tych obiektów nic nie zmieniałem,a wcześniej było dobrze...obstawiam,że może to być spowodowane tym,że narysowałem całkiem nowy HUD nowy wskaźnik energii,który ma inne proporcje niż stary,a wy co obstawiacie co może być tego przyczyną?? A nie masz identycznej sytuacji z kolcami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cygnus Opublikowano 1 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 A nie masz identycznej sytuacji z kolcami? No właśnie Przemku z kolcami,które spadają też tak jest,że dopiero kolejne jak spadną,to zabierają mi energie.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
3r3se7ven Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 No właśnie Przemku z kolcami,które spadają też tak jest,że dopiero kolejne jak spadną,to zabierają mi energie.. Czyli handicap na pierwsze trafienie jest powszechny. Sprawdź w jaki sposób przenosisz uszkodzenia obiektem na obiekt. Z takich co mi przychodzą do głowy... w pierwszym użyciu masz jakiś default instance jako id.zrób_kuku (jakiś other, czy co tam się robi, nie używam obiektów od dawna to nie pamiętam). A w następnym jest już załadowane id postaci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cygnus Opublikowano 1 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 Czyli handicap na pierwsze trafienie jest powszechny. Sprawdź w jaki sposób przenosisz uszkodzenia obiektem na obiekt. Z takich co mi przychodzą do głowy... w pierwszym użyciu masz jakiś default instance jako id.zrób_kuku (jakiś other, czy co tam się robi, nie używam obiektów od dawna to nie pamiętam). A w następnym jest już załadowane id postaci. Jaśniej Przemku;) można prosić.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
3r3se7ven Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 Jaśniej Przemku;) można prosić.. Nie widziałem kodu. Spodziewam się że robisz na obiektach. Obiekty przenoszą działanie na zmienną innego obiektu korzystając z id.zmienna To id może być nieprawdziwe, z powodu użycia self czy other. Sprawdź co ma być ranione i skąd się bierze tam id. To najczęstsza przyczyna - fałszywe ustalenie id. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 3 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2015 Czy to ma miejsce tylko gdy masz pełne hp? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cygnus Opublikowano 3 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2015 Tak dokładnie tak! to ma tylko i wyłącznie miejsce jak mam pełne HP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 3 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2015 No to pokaż może jakieś fragmenty kodu gdzie coś się dzieje z hp? Na ślepo to możemy wieki rozmyślać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 3 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2015 Nie tam ma pewnie wszystko dobrze, pokaż wyświetlanie. Pewnie bar myśli że maks to mniej niż jest naprawdę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cygnus Opublikowano 3 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2015 No to pokaż może jakieś fragmenty kodu gdzie coś się dzieje z hp? Na ślepo to możemy wieki rozmyślać. Dzięki Threef Kt117 temat zamknięty..okazało się,że przyczyną był zbyt krótki pasek bohatera...zwiększyłem go i jest już dobrze dostaje od razu obrażenia.. dzięki za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się