Skocz do zawartości

Dziwna sytuacja z energią bohatera


Cygnus

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć wszystkim..od nie dawna,bo wcześniej wszystko działało mam problem z energią bohatera(pasek energii HUD)..otóż ,kiedy mi wróg da obrażenia,czy to strzelając czy w inny sposób tak jak armata ,która strzela,czy inny obiekt strzelający,to dopiero obrażenia bohater dostaje za drugim razem,a nie od razu..No dziwna sytuacja...bo za pierwszym razem nie ubywa energii,ale jak drugi raz mnie już wróg dotknie ,czy strzeli lub obiekt strzelający coś co daje obrażenia,to wtedy energia mi ubywa..Kurcze już sam nie wiem co jest tego przyczyną no nic w kodzie tych obiektów nic nie zmieniałem,a wcześniej było dobrze...obstawiam,że może to być spowodowane tym,że narysowałem całkiem nowy HUD nowy wskaźnik energii,który ma inne proporcje niż stary,a wy co obstawiacie co może być tego przyczyną??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć wszystkim..od nie dawna,bo wcześniej wszystko działało mam problem z energią bohatera(pasek energii HUD)..otóż ,kiedy mi wróg da obrażenia,czy to strzelając czy w inny sposób tak jak armata ,która strzela,czy inny obiekt strzelający,to dopiero obrażenia bohater dostaje za drugim razem,a nie od razu..No dziwna sytuacja...bo za pierwszym razem nie ubywa energii,ale jak drugi raz mnie już wróg dotknie ,czy strzeli lub obiekt strzelający coś co daje obrażenia,to wtedy energia mi ubywa..Kurcze już sam nie wiem co jest tego przyczyną no nic w kodzie tych obiektów nic nie zmieniałem,a wcześniej było dobrze...obstawiam,że może to być spowodowane tym,że narysowałem całkiem nowy HUD nowy wskaźnik energii,który ma inne proporcje niż stary,a wy co obstawiacie co może być tego przyczyną??

 

A nie masz identycznej sytuacji z kolcami?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie Przemku z kolcami,które spadają też tak jest,że dopiero kolejne jak spadną,to zabierają mi energie..

 

Czyli handicap na pierwsze trafienie jest powszechny.

Sprawdź w jaki sposób przenosisz uszkodzenia obiektem na obiekt.

 

Z takich co mi przychodzą do głowy... w pierwszym użyciu masz jakiś default instance jako id.zrób_kuku (jakiś other, czy co tam się robi, nie używam obiektów od dawna to nie pamiętam).

A w następnym jest już załadowane id postaci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli handicap na pierwsze trafienie jest powszechny.

Sprawdź w jaki sposób przenosisz uszkodzenia obiektem na obiekt.

 

Z takich co mi przychodzą do głowy... w pierwszym użyciu masz jakiś default instance jako id.zrób_kuku (jakiś other, czy co tam się robi, nie używam obiektów od dawna to nie pamiętam).

A w następnym jest już załadowane id postaci.

 

 

 

Jaśniej Przemku;) można prosić..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaśniej Przemku;) można prosić..

 

Nie widziałem kodu.

Spodziewam się że robisz na obiektach.

Obiekty przenoszą działanie na zmienną innego obiektu korzystając z id.zmienna

To id może być nieprawdziwe, z powodu użycia self czy other. Sprawdź co ma być ranione i skąd się bierze tam id.

To najczęstsza przyczyna - fałszywe ustalenie id.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to pokaż może jakieś fragmenty kodu gdzie coś się dzieje z hp? Na ślepo to możemy wieki rozmyślać.

 

 

 

Dzięki Threef Kt117 temat zamknięty..okazało się,że przyczyną był zbyt krótki pasek bohatera...zwiększyłem go i jest już dobrze dostaje od razu obrażenia..

dzięki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...