H2S04 Opublikowano 25 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2015 Witajcie. Mam problem z dźwiękiem. Otóż nigdzie nie mam kodu, który by odtwarzał dźwięk prócz tego. GML if ms = 1 { if wm != 100{ if ammo[wm] > 0{ ammo[wm] -= 1; ms = 0; alarm[0] = cs; instance_create(x,y,o_Bulletp) sound_play(so_sf); sound_play(so[wm]); // wm jest to aktualnie posiadana bron. so jest soundem w przypadku wm = 0, so = so_glock } else { if soe = 0{ sound_play(so_empty) soe = 1; alarm[10] = cs; } } } else { alarm[0] = cs; ms = 0; sp = 4; } } Problem wygląda następująco. Podczas wejścia do gry i włączeniu drugiego rooma (1 to menu) po załadowaniu "słychać strzały". Nie mogę dojść o co chodzi. Mam jeszcze drugi problem z dźwiękiem. Otóż gdy wybiorę opcję Uncompressed wszystko jest niby ok, a gdy wybiorę opcję Compressed dźwięk się nie odtwarza lub ma jakieś "loty" i pojawia się błąd. error opening mp3 file C:\Users\HieNa\AppData\Local\gm_ttt_99424\gm_ttt_52847\so_sf.mp3 - Podany alias jest ju? u?ywany w tej aplikacji. U?yj unikatowego aliasu Po wybraniu Compressed i zrobieniu instalki gry mam tylko 3 dźwięki z 9. Pozdrawiam. PS. Wyłączyłem opcję "Use New Audio Engine" PS2. Zrobiłem dźwięki od nowa i całkiem coś się już powaliło :/ Odtwarza tylko jeden dźwięk, dźwięk broni nr 11 (m4a1). nie ważne czy wezmę broń nr 0 czy broń nr 6. Zauważyłem, że odtwarza 1 dźwięk na liście. Dobra wymęczyłem to. Jest 6:44 a siedzę w GM:S już od 22. Mózg nie wyrabia i się zamotał. PS2 zostało rozwiązane. ( zmiena so = dźwięk zawierała sound_play()....... Tak nie zauważyłem tego przez 4 godziny. Lecz nie rozumiem dalej jednej rzeczy i chciał bym chociaż tego się dowiedzieć. Dlaczego pliki skompresowane nie działają jak powinny? Podczas strzelania dźwięk się "gubi" pojawia się po pojedynczym kliknięciu, a przy przytrzymaniu GlobalLPM po prostu odtworzy się może raz lub w ogóle. Przy plikach nie skompresowanych tego problemu nie ma ponieważ dźwięki są w pliku wykonywalnym. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 25 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2015 Niektóre z tych błędów mogą być naprawione wciskając ikonę miotełki, usunięcie cache powinno usunąć duplikaty spowodowane ciągłą zmianą ustawień dźwięków. Jak chodzi o słyszalne dźwięki, jak cache nie pomoże, możesz mieć jakiś skopany zbugowany obiekt-duch, w tej sytuacji nie pomoże nic poza zrobieniem nowego roomu, wypełnieniem go jak starego i usunięciem starego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 25 Września 2015 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 25 Września 2015 sound_play się już nie uzywa z tego co wiem. Mi to sprawiało też problemy, przeszedlem na nowy system (audio_xxx) i jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H2S04 Opublikowano 25 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2015 Dzięki chłopaki za odpowiedź. Chyba się przeniosę na nowy model. A sound_play używałem bo tak się po prostu nauczyłem i przyzwyczaiłem :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się