MaxGaming Opublikowano 23 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2015 Jak narysować obrócony kwadrat dajmy na to o 45 stopni kodem? Ważne, że musi być z wypełnieniem więc rysowanie za pomocą draw_line odpada. I musi być kodem. Chodzi o coś takiego: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danieo Opublikowano 23 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2015 Użyj draw primitives. LINK DO DOKUMENTACJI Narysuj cztery wierzchołki na odpowiednich pozycjach i ta da! Masz romb. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 23 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2015 Jeżeli ma być to kwadrat obrócony od 45 stopni i tylko kwadrat... to możesz go narysować kołem. xD GML draw_set_circle_precision(4) draw_circle(x, y, r, outline); draw_set_circle_precision(64) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaxGaming Opublikowano 23 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2015 Postudiowałem dokumentacje jak te primitywy działają i napisałem taką procedure na kwadrat obrócony o 45 stopni: GML draw_primitive_begin(pr_trianglefan); draw_vertex(x, y-16); draw_vertex(x-16, y); draw_vertex(x, y+16); draw_vertex(x+16, y); draw_primitive_end(); Wtedy Threef wbił ze swoim i nie wiem czego użyć xDDD Chyba Threefa lepszy ze zgodnością i opymalniejszy? Bo pisało coś w dokumentacji że trianglefany współpracują tylko z niektórymi platformami :/ Z drugiej strony jak to w ogóle działa? Nie kumam jak ten kod od Threef rysuje mi kwadrat :o @e: sprawdziłem co robi funkcja draw_set_circle_precision i już wiem. Jednak muszę jeszcze postudiować dokładniej dokumentacje bo wielu przydatnych funkcji nie znam... Dzięki panowie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
3r3se7ven Opublikowano 23 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2015 Postudiowałem dokumentacje jak te primitywy działają i napisałem taką procedure na kwadrat obrócony o 45 stopni: GMLdraw_primitive_begin(pr_trianglefan); draw_vertex(x, y-16); draw_vertex(x-16, y); draw_vertex(x, y+16); draw_vertex(x+16, y); draw_primitive_end(); Wtedy Threef wbił ze swoim i nie wiem czego użyć xDDD Chyba Threefa lepszy ze zgodnością i opymalniejszy? Bo pisało coś w dokumentacji że trianglefany współpracują tylko z niektórymi platformami :/ Z drugiej strony jak to w ogóle działa? Nie kumam jak ten kod od Threef rysuje mi kwadrat :o @e: sprawdziłem co robi funkcja draw_set_circle_precision i już wiem. Jednak muszę jeszcze postudiować dokładniej dokumentacje bo wielu przydatnych funkcji nie znam... Dzięki panowie :) Dwa trójkąty sklejone dupami? Tylko Ci od razu podpowiem że trójkąty jadą na porzuconej przez GMdevTeam funkcji draw shape i wykrzaczają się nawet na windzie, trzeba tylko mocniej przycisnąć bufor na wierzchołki^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaxGaming Opublikowano 23 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2015 W takim razie użyje sposobu od Threefa. Dzięki za pomoc wszystkim :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się