Danieo Opublikowano 18 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2015 Witajcie! Nie sądziłem, że kiedykolwiek jeszcze udzielę się o GM ale mam do was pewne pytanie. :D Jak zapewne wiecie w HumbleBundle jest dostępny do zakupu GameMaker: Studio Pro, jednak zanim dokonam zakupu chciałbym się dowiedzieć jak "dobre" są gry od strony optymalizacji. Wiem, że to jak chodzi gra zależy od wielu aspektów (jakości kodu, ilości obiektów itd.), jednak interesuje mnie jak wygląda ta wydajność od strony silnika. Czy sam silnik nie tworzy ciężkiego kodu gry? Czy ktoś porównywał gry 2D stworzone w GM do np. gier 2D stworzonych w Unity czy innych silnikach? Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 18 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2015 Nie ważne jak gówniany kod napiszesz w GM będzie szybciej działał od pustego runnera w Unity. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
3r3se7ven Opublikowano 19 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2015 Póki nie zaczniesz dłubać 3d i bazodanowych to GM nie strzeli focha. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się