3r3se7ven Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Tytuł: roboty w labiryncie Gatunek: dungeon, maze Opis: łażenie po labiryncie, otwieranie drzwi, dawanie po pysku, skakanie, uruchamianie urządzeń Download: http://www.filedropper.com/robomaze23 Rozmiar pliku: 46.8mb //dlatego sobie to odpuściłem, za dużo animacji izometrycznych upchnąłem Autorzy: Programowanie: osoby które programowały grę Ja Grafika: osoby które robiły grafikę do gry Ja, modele w 3dmaxie, animowane w CAT pod 3dmax Screeny: //============================ W grze jest pełna dokumentacja. Pod jedną z tych kolorowych ikonek z pierwszego screenu. Pierwsze otwarcie będzie sobie tworzyć pliki .ini z rozkładem levelu. Lokacje ładowane są dynamicznie. Trzeba porozkładać interfejs wedle gustu, ustawienia zostaną automatycznie zapamiętane na następne otwarcie. W grze jest edytor i inne wodotryski. Trzeba ruszyć ludzikiem żeby zaczął się rozglądać i widział teren. Można oczywiście w menu podejrzeć/ukryć teren. Spłodziłem to kilka lat temu. Czyste 2d, izo, warstwy poziomów, zachowanai psotaci (2-skacze, 3daje po pysku, można innemu robotu nakłaść). Można otwierać drzwie (niektóre zdalnie z pulpitu w grze, inne z pulpitu w drzwiach). W niektórych miejscach są drabiny, uruchomi się scrypt włażenia w danej lokacji (jak to robiłem nie wiedziałem że w grach są skrypty zachowań, teraz już wiem, że nie tylko ja w piwnicy to wymyśliłem). Skakanie w dół z takiej lokacji też oscryptowane, pojawia się ikonka. Widok można obracać Z-X, skupiać na postaci na poziomie po którym łazi (inne robią się wtedy z niższą alpha). Zoom jest w pokrętle myszy. Gdzieś w tym miejscu zacząłem dochodzić do wniosku że 2d to nie tędy droga :) Po kliknięciu jak w rts (zaznaczony ludzik) postać sama znajduje drogę (zazwyczaj) i omija przeszkody. Ai własnej roboty. W środku jest też drzewo zachowań (dość proste), później dowiedziałem się tak się to właśnie nazywa. Wpakowałem tu za dużo animacji, za dużo rozwiązań udających 3d w 2d i jest to ślepa uliczka. Wiele rozwiązań przydało się później. To ostatnia rzecz w jakiej użyłem instancje i więcej niż jeden obiekt. Teraz wszystko co dłubię ma jeden obiekt w room. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2015 To tak ma być? http://i.imgur.com/gb9Dk8U.png czy wygenerowało mi tak mapę że nie można się ruszyć nigdzie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
3r3se7ven Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Mapa jest na stałe, nie generuje jej. Tak, to jest dobrze. Klikasz na ludziku lewym, zaznaczy go, i prawym ciągniesz po okolicy jak w rts. //bo ich tam jest więcej :) Kliknij myszą :) Powinno go obrysować kółkiem na niebiesko. Jak się ruszy to otworzy oczy i będzie patrzył. Jak się zatrzyma to po kilku cyklach zamknie oczy, bo to patrzenie strasznie pamięć wcina :) W razie W masz w którymś z tych menu show/hide terrain ^^ Jakby Ci ludzik gdzieś uciekał w przezroczystość to enter załącza/rozłącza skupienie wyświetlania na poziomie zaznaczonego ludzika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Czołg Krymski Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2015 ja tu jedynie stwierdzam, że newbie z buciorami wchodzi i niszczy fuszerkową i amatorską aparycję gmclanu. Tworzysz w jakimś zwartym zespole, czy wszystko graficzysz i kodzisz w domowym zaciszu na własną rękę? Jeżeli to drugie, to czapki z głów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
3r3se7ven Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2015 ja tu jedynie stwierdzam, że newbie z buciorami wchodzi i niszczy fuszerkową i amatorską aparycję gmclanu. Tworzysz w jakimś zwartym zespole, czy wszystko graficzysz i kodzisz w domowym zaciszu na własną rękę? Jeżeli to drugie, to czapki z głów. Dziękuję, sam to wydłubałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się