Ignatus Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Po raz kolejny stwierdzam ze absolutnie najgorszy element pracy w GM to etap dodawania muzyki i fx, chyba bede wszystko robil nieme:P Prosta sprawa- przy rozpoczeciu gry w menu rozpoczyna sie muzyka Create: GML if (room=menu)&& (!audio_is_playing(music_menu)){ audio_play_sound(music_menu,10,true)} Ta sama muzyka ma grac rowniez w room_level_choose - i gra, wszystko sie zgadza Tylko ze ma przestac grac po przejsciu do innego pokoju niz te dwa Step: GML if (room!=menu) || (room!=level_choose){audio_stop_sound(music_menu)}} To z kolei po jednym stepie wylacza automatycznie muzyke juz w menu. Pytanie co jest nie tak z tym warunkiem (bo to ze jest zle to na pewno- jak nie ma "or" i dotyczy tylko room_menu to dziala tak jak powinno- ale ma dzialac dopiero po opuszczeniu jednego z tych pomieszczen) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Nie wiem czy to pomoże ale nawiasami grupuj całe operacje a nie pojedyncze warunki. Tak jak to teraz robisz nie ma sensu poza tym że może ci się to łatwiej czytać. Nawiasy w warunkach działają tak samo jak w matematyce, są po to aby zmieniać kolejność działań. Tu masz bardzo proste warunki więc nie powinno to mieć tu znaczenia, ale jednak warto wszędzie tak stosować. GML if (room!=menu || room!=level_choose){audio_stop_sound(music_menu)} Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2015 a!=b || a!=c => !(a==b && a==c) (a==b && a==c) => b==c //a to nie jest prawda, bo menu!=level_choose więc (a==b && a==c) jest zawsze fałszywe więc !(a==b && a==c) jest zawsze prawdziwe Czyli twój warunek jest zawsze prawdziwy. Myślę że miałeś na myśli taki kod GML if (room!=menu && room!=level_choose){audio_stop_sound(music_menu)} Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2015 O wow. Wciąż dla mnie jest wczesna godzina i nie zauważyłem tej gafy. Serio ten warunek wydawał mi się sensowny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignatus Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Tak właśnie przypuszczałem że to jakiś głupi , mały błąd.Wielkie dzięki,działa Przy okazji dorzucę pytanie Jaki jest najkorzystniejszy format dźwięku w aplikacjach na androida? Zostawić wave żeby kompresja nie zżerała CPU?MP3 czy może OGG? Wiadomo że walka toczy się o każdy FPS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się