Skocz do zawartości

It's Life


Matrix_

Rekomendowane odpowiedzi

Tytuł: It's Life (Ulegnie Zmianie)

 

Gatunek: Akcja, Post-Apokalipsa, Multiplayer

 

Opis: fabuła jak na razie nie jest zbytnio rozwinięta. Głównie pracuję nad kodem, rozszerzaniem umiejętności związanych z MultiPlayerem. Kiedyś miałem nieudane próby z wykorzystaniem 39DLL w GM 8.1. Teraz jest GM:S i posiada własne funkcje Networkingowe, postanowiłem więc je wykorzystać. Przy pomocy podstawy Silnika Networkingu Sutikku, będę rozwijał go o dodatkowe funkcje, aż do stworzenia gry.

Gra oparta będzie troszkę o survivalu, zabijaniu stworów. MP będzie głównie do celów oddziałowywania między ludzkich, przyciąga on większą liczbę ludzi do zagrania w grę. Wielu znajomych prosiło mnie żebym zrobił jakiegoś multiplayera, bo tak to za bardzo gry niektóre są fajne, ale bez wspólnego grania nie ma zabawy.

Postaram się zrobić dość wysoki poziom trudności, bardzo dużą staranność o liczenie każdego wystrzelonego pocisku. Będzie kilka baz + elementy do zebrania na mapie. Rozgrywka będzie cały czas. Jedna mapa, im więcej graczy tym więcej przeciwników.

Jeżeli zaczną grać małe grupki osób, zrobię (klany) i wspólne punkty...

Rywalizacja będzie się głównie rozchodziła o zrzuty zaopatrzenia. Apteczki + amunicja ew. polepszenie statystyk.

 

Projekt najbardziej skierowany ku polepszaniu umiejętności !

Cała koncepcja może być zmieniona, na współczesne problemy. Brak jedzenia, wody, energii (prąd elektryczny) [prosiłbym jeżeli ktoś bardziej polecił mi stworzenie coś w tym stylu, a nie tworzenie kolejnej gry post-apok.]

Nie będzie to gra typu chodzące zombiee i urywanie im głów. Bardziej dzikie zwierzęta, owady.

 

Autorzy:

Programowanie:
Jan Bartula + Wykorzystany Sillnik Sutikku

Fabuła:
Jan Bartula

Grafika:
Jan Bartula +

Muzyka:
W tym momencie brak

 

Screeny:

29as1fl.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Screeny jak na razie nic nie mówią. Ja bym się na twoim miejscu nie przyznawał, że z tego silnika korzystasz, jakiś dziwny mi wyszedł jak teraz tak patrzę ;d

Pasuje żeby było więcej informacji co do rozgrywki podane. Ja kiedyś też robiłem takie DAYZ 2D, to mi się projekt zepsuł ;-;

Jak Ci coś wyjdzie to fajnie będzie pograć z kolegami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Screeny jak na razie nic nie mówią. Ja bym się na twoim miejscu nie przyznawał, że z tego silnika korzystasz, jakiś dziwny mi wyszedł jak teraz tak patrzę ;d

Pasuje żeby było więcej informacji co do rozgrywki podane. Ja kiedyś też robiłem takie DAYZ 2D, to mi się projekt zepsuł ;-;

Jak Ci coś wyjdzie to fajnie będzie pograć z kolegami.

 

Może zrobię coś udanego na tym silniku :D

Na razie mam małe problemy ze strzelaniem, niszczenie pocisku mi jakoś nie idzie, ciągle mam błędy przez te id-ki :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...