Matrix_ Opublikowano 6 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2015 Tytuł: It's Life (Ulegnie Zmianie) Gatunek: Akcja, Post-Apokalipsa, Multiplayer Opis: fabuła jak na razie nie jest zbytnio rozwinięta. Głównie pracuję nad kodem, rozszerzaniem umiejętności związanych z MultiPlayerem. Kiedyś miałem nieudane próby z wykorzystaniem 39DLL w GM 8.1. Teraz jest GM:S i posiada własne funkcje Networkingowe, postanowiłem więc je wykorzystać. Przy pomocy podstawy Silnika Networkingu Sutikku, będę rozwijał go o dodatkowe funkcje, aż do stworzenia gry. Gra oparta będzie troszkę o survivalu, zabijaniu stworów. MP będzie głównie do celów oddziałowywania między ludzkich, przyciąga on większą liczbę ludzi do zagrania w grę. Wielu znajomych prosiło mnie żebym zrobił jakiegoś multiplayera, bo tak to za bardzo gry niektóre są fajne, ale bez wspólnego grania nie ma zabawy. Postaram się zrobić dość wysoki poziom trudności, bardzo dużą staranność o liczenie każdego wystrzelonego pocisku. Będzie kilka baz + elementy do zebrania na mapie. Rozgrywka będzie cały czas. Jedna mapa, im więcej graczy tym więcej przeciwników. Jeżeli zaczną grać małe grupki osób, zrobię (klany) i wspólne punkty... Rywalizacja będzie się głównie rozchodziła o zrzuty zaopatrzenia. Apteczki + amunicja ew. polepszenie statystyk. Projekt najbardziej skierowany ku polepszaniu umiejętności ! Cała koncepcja może być zmieniona, na współczesne problemy. Brak jedzenia, wody, energii (prąd elektryczny) [prosiłbym jeżeli ktoś bardziej polecił mi stworzenie coś w tym stylu, a nie tworzenie kolejnej gry post-apok.] Nie będzie to gra typu chodzące zombiee i urywanie im głów. Bardziej dzikie zwierzęta, owady. Autorzy: Programowanie: Jan Bartula + Wykorzystany Sillnik Sutikku Fabuła: Jan Bartula Grafika: Jan Bartula + John Colburn - Link do jedynej użytej grafiki Muzyka: W tym momencie brak Screeny: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sutikku Opublikowano 6 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2015 Screeny jak na razie nic nie mówią. Ja bym się na twoim miejscu nie przyznawał, że z tego silnika korzystasz, jakiś dziwny mi wyszedł jak teraz tak patrzę ;d Pasuje żeby było więcej informacji co do rozgrywki podane. Ja kiedyś też robiłem takie DAYZ 2D, to mi się projekt zepsuł ;-; Jak Ci coś wyjdzie to fajnie będzie pograć z kolegami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matrix_ Opublikowano 6 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2015 Screeny jak na razie nic nie mówią. Ja bym się na twoim miejscu nie przyznawał, że z tego silnika korzystasz, jakiś dziwny mi wyszedł jak teraz tak patrzę ;d Pasuje żeby było więcej informacji co do rozgrywki podane. Ja kiedyś też robiłem takie DAYZ 2D, to mi się projekt zepsuł ;-; Jak Ci coś wyjdzie to fajnie będzie pograć z kolegami. Może zrobię coś udanego na tym silniku :D Na razie mam małe problemy ze strzelaniem, niszczenie pocisku mi jakoś nie idzie, ciągle mam błędy przez te id-ki :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się