Skocz do zawartości

poruszanie w kierunku odwrotnym do muszy


Rekomendowane odpowiedzi

Bardzo proste. Kierunek z x,y do myszy to: point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y).

Kierunek od myszy do x,y to: point_direction(mouse_x,mouse_y,x,y)

 

Niestety nadal nie działa :( . Mam oto taki kod.

 

GML
if(walka=7 and cooldown=0 and mouse_check_button(mb_left))

{

cooldown=90//czas pomiędzy strzałami

sprite_index = bochatyr_walka_4

instance_create(x,y,o_pocisk)

speed=5

point_direction(mouse_x,mouse_y,x,y)

alarm[0]=10

}

 

cooldown=max(0,cooldown-1)

 

direction = point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y);

image_angle = direction

 

Wpisałem tylko to co wydaje mi się za potrzebne do rozwiązania problemu bo kod jest dłuższy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...