sonicfanmilosz@o2.pl Opublikowano 20 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2015 Tak jak w tytule. Chodzi mi oto żeby bohater poruszał się w kierunku odwrotnym od ustawienia kursora myszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 20 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2015 Bardzo proste. Kierunek z x,y do myszy to: point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y). Kierunek od myszy do x,y to: point_direction(mouse_x,mouse_y,x,y) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sonicfanmilosz@o2.pl Opublikowano 20 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2015 Bardzo proste. Kierunek z x,y do myszy to: point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y). Kierunek od myszy do x,y to: point_direction(mouse_x,mouse_y,x,y) Niestety nadal nie działa :( . Mam oto taki kod. GML if(walka=7 and cooldown=0 and mouse_check_button(mb_left)) { cooldown=90//czas pomiędzy strzałami sprite_index = bochatyr_walka_4 instance_create(x,y,o_pocisk) speed=5 point_direction(mouse_x,mouse_y,x,y) alarm[0]=10 } cooldown=max(0,cooldown-1) direction = point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y); image_angle = direction Wpisałem tylko to co wydaje mi się za potrzebne do rozwiązania problemu bo kod jest dłuższy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 20 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2015 Co Ci to ma dać skoro nie przypisałeś tego do żadnej zmiennej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sonicfanmilosz@o2.pl Opublikowano 20 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2015 Już sobie poradziłem dzięki :D . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się