Sutikku Opublikowano 28 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2015 Cały ten silnik (nie lubię tego tak nazywać), jest oparty na tym przykładzie. Zrobiłem skrypt SendPacket(). Ociupinkę różni się on w kliencie, a serwerze. W kliencie jest to tak: SendPacket(id_wiadomości, wiadomość1, wiadomość2, ...). W serwerze jest to SendPacket(socket, id_wiadomości, wiadomość1, wiadomość2, ...). Jeśli w pierwszym argumencie, czyli socket, damy 0, to zostanie to wysłane do wszystkich graczy. Dość duże ułatwienie. Sprawdza też, czy jest to liczba, czy string. Dodatkowo, sam skrypt SendPacket(), można wywołać z innego obiektu. Gracze są ładnie odróżniani, pokazują się ich nicki. Są tam jakieś pozostałości, po wcześniejszych wersjach, za co przepraszam ;v Jest też pokazane jak tworzyć npc, oraz zmieniać ich pozycję. Piszę to, jakby ktoś zastanawiał się, co w ogóle ściąga. No, a więc najważniejsze. Download W sumie, to mam nadzieję, że ktoś mi napisze co zmienić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matrix_ Opublikowano 6 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2015 [edit] Miałem problem z dodaniem image_xscale Ale źle zmieniałem w scriptach, wszystko już działa :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matrix_ Opublikowano 6 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2015 Dobra mam problem: Po lewej Client, po prawej Server. Wyłączyłem draw_self w client i player: Mam pytanie gdzie jest coś co rysuje? Nigdzie nie ma draw, nawet zrobiłem sobie debug, x,y napisany to współrzędne Clienta. A tamto to jakiś duch, nie wiadomo skąd wzięty... Czerwona kropka to środek viewa, jeżeli nie ma aktywnego viewa, nic z się nie dzieje, oprócz tego, że ciągle rysuje się twarz.... Problem się tworzy jak wychodzi z ramki pierwotnego ustawienia szerokości i wysokości rooma... Na serwerze, bohater umiejscowiony jest na takich samych współrzędnych, a ducha nigdzie nie ma.... wtf? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się