Sutikku Opublikowano 8 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 Heej. No więc, mam pociski które się odbijają. Ale jeśli przyjmijmy wróg ma 10hp, a zabieramy 2, to powinno być 5 pocisków. Żeby nie zabijał ten strzał na raz, można albo go zniszczyć (odpada, strzały się odbijają), zrobić tą sekundkę czasu, że nic go nie może uderzyć (zapomniałem nazwy tego), ale przy dużym spamie pociskami, połowa z nich nie zada obrażeń, lub sprawdzać czy dany pocisk już zadał obrażenia. Ale jeśli strzały się odbijają, to niektóre powinny móc uderzyć parę razy. Jak to zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 8 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 Bardzo proste: GML if(kod kolizji pocisku) { if(aktualny_przeciwnik==noone) {obrażenia} aktualny_przeciwnik=id instance z ktorym jest kolizja } else { aktualny_przeciwnik=noone } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się