Filar Społeczności Czołg Krymski Opublikowano 1 Marca 2015 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2015 kurwica mnie strzeli zaraz. No bo rysuję sobie block, jego środek ustawiam na brzegu drzwi, potem jeszcze te pierdoły GML d3d_transform_set_identity(); d3d_transform_add_rotation_z(angle); d3d_transform_add_translation(x,y,0); d3d_draw_wall(0,0,0,4,0,10,sprite_get_texture(drzwi_tex,0),1,1); d3d_transform_set_identity(); a w stepie GML if (distance_to_object(gracz) > 200) { if (angle> 0) angle-= 2; } if (distance_to_object(gracz) < 200) { if (angle< 120) angle+= 2; } i dupa. Nic się nie dzieje. Próbowałem wszystkiego, googlowałem, srałem grałem, nic nie pomaga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 1 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2015 Jedno mogę Ci pomóc i na pewno się przyda. GML angle=clamp(angle-2,0,120); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flame Opublikowano 1 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2015 Znalazłem coś takiego, może rozwiąże to twój problem : Link Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 1 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2015 U mnie to działa. Sprawdź czy odległość jest w ogóle dobrze sprawdzana show_debug_message(distance_to_object(gracz) ), zobacz czy konsola dobrze pokazuje wartości. W moim przypadku musiałem zmienić odległość z 200 na 20. Po za tym pamiętaj że tekstura jest widoczna tylko z jednej strony drzwi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się