Skocz do zawartości

opóźnienie


Rekomendowane odpowiedzi

W create takiego obiektu ustawiasz alarm na 30 stepów.

GML
alarm[0]=30;

 

A następnie tworzysz event alarm0 i w nim wpisujesz :

GML
instance_destroy();

 

Czyli najpierw ustawiasz alarm w create na 30 stepów a gdy te 30 stepów minie wtedy wykonany zostaje event alarm0 i obiekt się usuwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego musisz się jeszcze sporo nauczyć. Trochę to głupie, bo na wszystkie te pytania możemy odpowiedzieć w minutę, ale musisz się sam nauczyć szukać informacji. Polska dokumentacja i FAQ (chociaż są dawno nie aktualne) są dobrym początkiem. Możesz też próbować szukać informacji w starych postach na forum, ale i tak nigdzie nie zajdziesz jeżeli nie będziesz korzystać z oryginalnej angielskiej dokumentacji w programie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...