123el Opublikowano 3 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2006 :bye1: To znowu ja i tym razem pytanie nie jest jak myśle asz tak banalne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 3 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2006 Asz? Ash? Aż? Do wyboru. Hm uzyj komendy: if_distance_to_object w stepie wroga i dodaj do tego: instance_create i stwórz tym sposobem pocisk. A w Create objektu Pocisk dopisz: move_toward_point i oczywiscie bohater. Dzieki temu wrog bedzie strzelal do gracza. Mam nadzieje ze rozumiesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadekkleofas Opublikowano 3 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2006 :bye1: To znowu ja i tym razem pytanie nie jest jak myśle asz tak banalne? To nie banalne. To jest pierdoła. W FAQ jest i w wielu innych tematach. :/ ps. w faq jest samo strzelanie. Trzeba je dostosować do przeciwnika. :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 3 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2006 Moze jest az tak poczatkujacy ze nie potrafi sam nic znalezc? W koncu kazdy od czegos zaczynal czyz nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
123el Opublikowano 3 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2006 Przy włanczaniu pokazuje mi sie że źle wpisałem te instance_create! Chodzi mi o to że te jak mu tam move toward czy jakoś tak mam dobrze ale gdy uruchamiam gre pokazuje sie błąd z obiektem 15 czyli z wrogiem który ma strzelać. Nie wiem do końca czy dobrze wpisałem code. Nie pisz podwójnych postów, używaj opcji 'edit'. Patrysław Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 3 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2006 instance_create(bohater.x,bohater.y,pocisk); - Czyli tworzy obiekt pocisk na obiekcie bohater. move_towards_point(bohater.x,bohater.y,7) - idzie na bohatera z predkoscia 7 O to chodzilo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 3 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2006 Moze jest az tak poczatkujacy ze nie potrafi sam nic znalezc? W koncu kazdy od czegos zaczynal czyz nie?Blackmaul, nie mów mi, że nie potrafi wpisać hasła w wyszukiwarce - musiałby mieć niedowład rąk. Takich topiców było spokojnie z 10 Nic, tylko szukać! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
123el Opublikowano 3 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2006 OK, ale te if distance itd. sie nie podświetliło, chyba napisałeś z błędem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 3 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2006 Nie pisz 2 postów pod rząd w tak rótkim czasie, jest opcja edytuj a dokładniej tutaj http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja1.swf Najlepszy sposób na twój problem TO UŻYĆ OPCJI SZUKAJ a dokładniej masz tutaj http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja2.swf . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 3 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2006 Blackmaul: przetestuj to co napisałeś a dowiesz się że bohater tylko straci życia. zamiast instance_create(bohater.x,bohater.y,pocisk); trza wpisać to instance_create(x,y,pocisk); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 3 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2006 @UP: hm tez moze byc na jedno wyjdzie OK, ale te if distance itd. sie nie podświetliło, chyba napisałeś z błędem? Jesli wklejasz to sie podswietli a poza tym masz przeciez przycisk do sprawdzania poprawnosci skladni! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 3 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2006 I dopasuj nazwy obiektów do kodu :P . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się