Threef Opublikowano 5 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2014 Gatunek: PlatformówkaOpis: Wciel się w rolę Dashwooda, niesamowicie przystojnego łowcę skarbów, i pomóż mu zdobyć skarby świątyni Terrapolis! Celem gry jest przejście trzech światów w jak najkrótszym czasie. Gra powstała przy okazji trzeciego GBJam (Tak, lubię ten jam), ale nie została w pełni skończona. Grafik zażyczył sobie wersji HTML5 i przez cały czas walczyliśmy z bugami GM:S. Od tego czasu gra doczekała się już trzeciej wersji. Zmienione zostało między innymi zachowanie przeciwników oraz dodany tryb "Infinite Runner" który można odblokować przechodząc tryb fabularny albo wpisując w menu "run". Sterowanie: Poruszanie - WSAD / Strzałki / D-Pad / Lewy analog Skok - W / Góra / / Przechodzenie przez drzwi / Otwieranie skrzyń / Używanie klucza - S / Dół / Atak korbaczem - J / Użycie bomby - K / Pauza - P / Start Wyciszenie muzyki - MLinki:NewgroundsGameJoltAutorzy:Programowanie: Damian 'Threef' KomorowskiGrafika: Jordan 'VoidForce' AllenMuzyka: LloydeSorrowPort: gnysek Screeny: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sutikku Opublikowano 5 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2014 Bardzo, a to bardzo źle mi się skacze. Praktycznie zawsze spadam do dziur. Grafika 4/5 Muzyka 4/5 Dźwięków brak (jakieś zabijanie, chodzenie, chyba, że nie usłyszałem) Fabuły jako tako brak, ale to w sumie nie ważne. Grywalność... tutaj zwiększę sobie skale 6.5/10. To skakanie mi naprawdę przeszkadzało ;x I wydaje mi się, że jest dziwna kolizja postaci po dotknięciu sufitu. Tak jakby to była magiczna-odbijająca ściana. Ogółem fajna, chociaż daleko nie zaszedłem. Jako całość daję 4/5. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 5 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2014 Szybkie sprostowanie: Własnie zauważyłem że runner mode nie działa na Newgrounds (coś mówiłem o błędach HTML5?), a na GameJolt jest wersja z instalatorem. Zaraz będę uploadował single runtime bo wiem że to wkurza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 5 Października 2014 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 5 Października 2014 skakanie jest słabe :/ graficzka wporzo nawet, ale nie lubię takich ciasnych mapek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 5 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2014 Tak, ciągle płaczę nad skakaniem. :/ Nie ja odpowiadałem za design a grafik. W pierwotnej wersji zażyczył sobie aby postać podczas skoku ślizgała się głową po suficie. Nigdy czegoś takiego nie widziałem i wydawało mi się to idiotyczne. No i dopiero pod koniec prac dowiedziałem się że mam dodać te zapadające się platformy. Przez to wszystko wygląda jak wygląda. :( Nie jestem z tego zbyt zadowolony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szmalu Opublikowano 5 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2014 Przez to też kolce są irytujące - za dużo przypadkowych zahaczeń się zdarza, przy niektórych mam nawet wrażenie, że niemożliwym jest ominięcie ich. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danieo Opublikowano 5 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2014 Skoro gra jest dostępna w wersji HTML5, polecam wrzucić na Kongregate, zawsze jakieś drobniaki mogą wpaść. A co do gry, przyjemnie mi się pykało. Ale gra trochę trudna (zapewne przez mój zerowy skill w platformówkach) :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sutikku Opublikowano 5 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2014 Ślizganie się po suficie. Z jednej strony ułatwienie (co nie koniecznie oznacza coś dobrego), z drugiej głupota. Na razie postać się odbija od tej ściany zamiast w nią uderzać. Trudno mi wyjaśnić, co mam na myśli. Gra jest jak najbardziej dobra, tylko to skakanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 5 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2014 Ja dokładnie wiem o co chodzi. Nie ma żadnego odbicia, po prostu vspeed jest zerowany, a że gravity jest dość spore to takie to sprawia wrażenie. Jak już pisałem, to nie był mój pomysł na grę. Zrobienie tak aby postać mogła skakać 2 tile w górę i 4 w bok wymagało aby to wszystko tak było jak jest teraz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Penguin Opublikowano 20 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2016 Nawet fajne! Przyciągające :thumbsup: . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IT-SYSTEM Opublikowano 12 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2016 Świetna robota moim zdaniem, fajny klimat graficzny, sam myślę nad czymś takim w przyszłości. Ogólnie dość trudna, choć dla mnie ma szczególny urok bo przypominają się czasy kiedy jeszcze coś na c64 robiłem. Gratuluję! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się