pablo1517 Opublikowano 28 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 http://www.gmclan.org/up199_3_soc31.html prosze oto on :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 28 Września 2006 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 No i? Co w nim takiego ciekawego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 28 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 nie wiem... ale chyba go na GMclan jeszce nie było :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 28 Września 2006 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 To nie znaczy, że go nikt nie zna i nikt nie sprawdza oficjalnego forum. Dla mnie temat zbędny. :) A jak ktoś będzie potrzebował jakichś dll'i do obsługi socketów, to chyba nie jest ciemniakiem by sam nie sprawdzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 28 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 ee... tu się roi od identycznych tematów i akurat do mojego trzeba się przyczepic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 29 Września 2006 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 29 Września 2006 A co, wolisz ostrzeżenie zamiast czepiania się ? :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 29 Września 2006 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 29 Września 2006 Roi się? Już nie przesadzajmy. Bardzo rzadko są. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 29 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2006 To że niektóre osoby pospamują to drobnostka, po warnie i na jeden dzień spokój :P A DLLka znam :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 29 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2006 lepszy jest od GMsock czy taki sam? odrazu takie małe pytanko w funckji pack(); /* pack(number, size); Convert a int to a string. number - The number to convert. size - The size of the output in bytes. */ var i, result, temp; result=""; for(i=1; i<=argument1; i+=1) { temp=argument0 mod power(255, i); result+=chr(1+floor(temp/power(255, i-1))); } return result; to co mam wstawic zamiast size? bo jedyna rzecz co nie czaje narazie to lasnie to xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 29 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2006 piszesz tak: pack(twójmumer,1); pack(twójnumer1,2); a potem przy wypakowywaniu: twójnumer = unpack(1); twójnumer1 = unpack(2); ten "size" to tak zwane ID. Wiem bo robiłem grę z tym... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 29 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2006 no nie powiedział bym.... /* unpack(str, pos, size); Convert a string back to a int. str - The string to convert to a number. pos - The position of the data in str. ( Starting at 1. ) size - The size of the output in bytes. */ var i, result, temp; result=0; for(i=0; i<argument2; i+=1) { result+=(ord(string_char_at(argument0, argument1+i))-1)*power(255, i); } return result; a na przykladach do tego soca to jeszcze masz cos takiego case 1: // In case there is a new player, tell them we exist. message_send(2, message_player(), pack((obj_bear).x, 2)+pack((obj_bear).y, 2)); case 2: // If there is a new player, or another player told us they exist, // we have to create a new objBearOther. o=instance_create(xstart, ystart, obj_bear_other); (o).player=message_player(); (o).target_x=unpack(message_value(), 1, 2); (o).target_y=unpack(message_value(), 3, 2); break; wyslana wiadomosc i odebrana, w pos jest 1 a potem 3... bog jeden wie z czego to się bierze... Mam jeszcze pytanie, zrobiłem se platformówke dla 2 graczy taką że se tylko można biegać :P opuźnienia brak :D:D:D ale jest mały problem. Jeśli któryś z graczy w czasie gry zechce se przesunąć okno gry to wtedy u niego gra sie pauzuje jakby a potem jest opuźnienie u niego (sprawdzalem sam z sobą) bo to co ja zrobie to u niego zrobi wszystko identycznie tyle że po takim czasie jaki był mi potrzebny na przesunięcie okna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 29 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2006 ja używałem ultimate play engine i tam unpack miał tylko 2 argumenty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 29 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2006 a wyszło ci coś z tego ultimeta? nie było opuźnień itp? może zarzucisz?? Jeśli któryś z graczy w czasie gry zechce se przesunąć okno gry to wtedy u niego gra sie pauzuje jakby a potem jest opuźnienie u niego (sprawdzalem sam z sobą) bo to co ja zrobie to u niego zrobi wszystko identycznie tyle że po takim czasie jaki był mi potrzebny na przesunięcie okna to pomoze mi z tym ktoś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się