Skocz do zawartości

obadajcie Dll-ka :P


Rekomendowane odpowiedzi

lepszy jest od GMsock czy taki sam?

 

odrazu takie małe pytanko

w funckji pack();

/* pack(number, size);
Convert a int to a string.

number  - The number to convert.
size    - The size of the output in bytes.
*/

var i, result, temp;
result="";
for(i=1; i<=argument1; i+=1) {
  temp=argument0 mod power(255, i);
  result+=chr(1+floor(temp/power(255, i-1)));
}
return result;

 

to co mam wstawic zamiast size? bo jedyna rzecz co nie czaje narazie to lasnie to xD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no nie powiedział bym....

/* unpack(str, pos, size);
Convert a string back to a int.

str     - The string to convert to a number.
pos     - The position of the data in str. ( Starting at 1. )
size    - The size of the output in bytes.
*/

var i, result, temp;
result=0;
for(i=0; i<argument2; i+=1) {
  result+=(ord(string_char_at(argument0, argument1+i))-1)*power(255, i); 
}
return result;

a na przykladach do tego soca to jeszcze masz cos takiego

  case 1:
    // In case there is a new player, tell them we exist.
    message_send(2, message_player(), pack((obj_bear).x, 2)+pack((obj_bear).y, 2));
  case 2:
    // If there is a new player, or another player told us they exist,
    // we have to create a new objBearOther.
    o=instance_create(xstart, ystart, obj_bear_other);
    (o).player=message_player();
    (o).target_x=unpack(message_value(), 1, 2);
    (o).target_y=unpack(message_value(), 3, 2);
    break;

 

wyslana wiadomosc i odebrana, w pos jest 1 a potem 3... bog jeden wie z czego to się bierze...

 

Mam jeszcze pytanie, zrobiłem se platformówke dla 2 graczy taką że se tylko można biegać :P opuźnienia brak :D:D:D ale jest mały problem.

Jeśli któryś z graczy w czasie gry zechce se przesunąć okno gry to wtedy u niego gra sie pauzuje jakby a potem jest opuźnienie u niego (sprawdzalem sam z sobą) bo to co ja zrobie to u niego zrobi wszystko identycznie tyle że po takim czasie jaki był mi potrzebny na przesunięcie okna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a wyszło ci coś z tego ultimeta? nie było opuźnień itp? może zarzucisz??

 

Jeśli któryś z graczy w czasie gry zechce se przesunąć okno gry to wtedy u niego gra sie pauzuje jakby a potem jest opuźnienie u niego (sprawdzalem sam z sobą) bo to co ja zrobie to u niego zrobi wszystko identycznie tyle że po takim czasie jaki był mi potrzebny na przesunięcie okna

 

to pomoze mi z tym ktoś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...