Skocz do zawartości

Zmiana koloru GUI zależna od zmiennej.


Sutikku

Rekomendowane odpowiedzi

Sprite butelki musi być biały.

GML
draw_sprite_ext(sButelka, 0, x, y, 1, 1, 0, make_color_rgb((255*butelkaCurrent)/butelkaMax, 0, 0), 1);

 

Ale w tym konkretnym wypadku jako że ci chodzi o kolor czerwony to możesz zrobić to bez funkcji make_color_rgb

GML
draw_sprite_ext(sprite0, 0, x, y, 1, 1, 0, (255*butelkaCurrent)/butelkaMax, 1);

Ponieważ kolor czerwony bez żadnych domieszek innego koloru mieści się w zakresie 0-255.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...