Sutikku Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Witam. Chciałem osiągnąć efekt podobny jak w DayZ. Jest np. ikonka butelki i im bardziej postać jest spragniona, tym bardziej buteleczka staje się czerwona. Myślałem o make_color_rgb, ale utknąłem na tym miejscu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Sprite butelki musi być biały. GML draw_sprite_ext(sButelka, 0, x, y, 1, 1, 0, make_color_rgb((255*butelkaCurrent)/butelkaMax, 0, 0), 1); Ale w tym konkretnym wypadku jako że ci chodzi o kolor czerwony to możesz zrobić to bez funkcji make_color_rgb GML draw_sprite_ext(sprite0, 0, x, y, 1, 1, 0, (255*butelkaCurrent)/butelkaMax, 1); Ponieważ kolor czerwony bez żadnych domieszek innego koloru mieści się w zakresie 0-255. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sutikku Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Dzięki! Efekt taki jaki zamierzałem, po małej modyfikacji ;3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się