Skocz do zawartości

Draw GUI i rodzielczość ekranu.


TrooP

Rekomendowane odpowiedzi

Przenoszę ten temat z innego wątku bo zrobił się off topic. Problem polegał na tym że Draw GUI na PC rysował wszystko idealnie natomiast na Androidzie nic nie było widać.

Przyczyna dla mnie była zaskakująca, dla was pewnie to coś oczywistego.

 

Rozdzielczość gry to 1920x1080 natomiast rozdzielczość ekranu urządzenia z Androidem to 960x540.

Rysując obiekt poprzez Draw GUI na pozycji x=10, y=990 (lewy dolny róg ekranu) wszystko jest poprawnie na PC ponieważ Draw GUI bierze współrzędne ekranu czyli 1920x1080.

W przypadku Androida rysuje te obiekty sporo poniżej krawędzi ekranu dlatego ich nie widzę :]

 

W związku z tym mam dwa pytania:

1) Jak uzyskać rozdzielności ekranu urządzenia, żeby elementy gui rysować wg. ekranu urządzenia a nie rozdzielczości gry?

2) W jaki sposób zrobić elementy narysowane przez Draw GUI jako klikalne? Jest to klasyczne inventory i w tej chwili każdy slot to osobny aktywny obiekt rysujący odpowiedni sprite, ale w tej chwili traci to całkowicie sens ponieważ obiekt nigdy nie będzie się pokrywał z miejscem narysowania spritea przez Draw GUI.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...