Skocz do zawartości

dezaktywacja obiektów


Rekomendowane odpowiedzi

  • Administratorzy

W obiekcie gracz, np. w Begin step (żeby na pewno się step tamtych obiektów wpierw nie wykonał):

 

GML
instance_deactivate_all(true);

/*albo instance_deactivate_object(objX); i wtedy wszystkim

które mają być deaktywowane ustawić jako parenta objX,

jak chcesz żeby pozostałych nie deaktywowało */

instance_activate_region(x-1500, y-1500, 3000, 3000, true);

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...