Gibki Kaktus Opublikowano 28 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2014 Ja dezaktywować wszystko obiekty, które są dalej niż 1500 pixeli od gracza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 28 Maja 2014 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2014 W obiekcie gracz, np. w Begin step (żeby na pewno się step tamtych obiektów wpierw nie wykonał): GML instance_deactivate_all(true); /*albo instance_deactivate_object(objX); i wtedy wszystkim które mają być deaktywowane ustawić jako parenta objX, jak chcesz żeby pozostałych nie deaktywowało */ instance_activate_region(x-1500, y-1500, 3000, 3000, true); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibki Kaktus Opublikowano 28 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2014 Dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się