Skocz do zawartości

Strategia izometryczna - ruch


Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Otóż planuję sobie stworzyć takiego prostego rts'ka i zrobiłem już zaznaczenie, obracanie zależnie od kierunku(360*), tylko nie ogarniam jak zrobić żeby jednostka poruszała się po siatce tak jak np. w grze Stronghold. Jeśli zły dział to proszę o przeniesienie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wykombinowałem coś takiego:

GML
desx = mouse_x;

desy = mouse_y;

grid = mp_grid_create(0,0,room_width/16,room_height/8,16,8)

mp_grid_path(grid,path,x,y,desx,desy,0)

path_start(path,4,0,0)

 

i jest prawie dobrze. Prawie bo chciałem, żeby jednostki chodziły też po ukosie, a one chodzą tylko do góry, w dół, lewo i prawo, choć po ścieżkach tak jak powinny. Jak zrobić żeby chodziły też na skos?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...