Qbi Wan Opublikowano 13 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2014 Witam. Jak w temacie: czy jest jakiś 3D engine na GM8 obsługujący ten efekt?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 13 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2014 Mam nadzieję że wiesz co to znaczy LOD? Generuj teren "dynamicznie" - im dalsza część siatki terenu tym rozleglejsze plane'y. A modele stwórz w kilku poziomach LOD, i wywołaj rysowanie odpowiedniego np. względem odległości kamery od obiektu. Możesz też zainteresować się Ultimate3D. Fully automatic generation of levels of detail Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qbi Wan Opublikowano 13 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2014 Dokładnie o to chodzi. Fajna rzecz :) Tylko czy pójdzie na GM8? Tam jest napisane że wspiera tylko do GM7... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 13 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2014 GM8 raczej obsługuje DLLe, zatem powinno zadziałać ;) Możesz też przeszukać tę bibliotekę: http://www.gmtoolbox.com/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qbi Wan Opublikowano 13 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2014 Tylko trochę zmartwiło mnie to:"So we no longer need to think about collision detection for moving character models, we just need to think about collision detection for moving ellipsoids.". Elipsoidy wydają mi się mogą być niewystarczające. Np P3DC który ostatnio analizowałem umożliwia wykrywanie kolizji między "collision meshes in realtime" gdzie osobno wczytuje się model dla wyświetlania i model dla kolizji. Jest jakiś sposób żeby połączyć precyzyjną kolizję z FoD? Oczywiście oprócz tworzenia różnych modeli o różnej jakości dla jednego obiektu; na razie staram się tego uniknąć :jezor: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 13 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2014 Przecież LoD używa się dla elementów oddalonych. Tam możesz sobie pozwolić na nie dokładne kolizje. A idelanie to nie powinieneś nigdy potrzebować tak dokładnych kolizji. Oczywiście, jak zwykle, odradzam jakąkolwiek zabawę z 3D w GM i proponuję spróbowanie Unity3D. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qbi Wan Opublikowano 13 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2014 A gdybym chciał skorzystać z Twojej rady to dalsze pytania na priv czy dalej w tym temacie? :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madness Opublikowano 15 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2014 A gdybym chciał skorzystać z Twojej rady to dalsze pytania na priv czy dalej w tym temacie? :D Zapewne tutaj: Unity tutorials Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się