Markos Opublikowano 18 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2006 - Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 18 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2006 Na co mamy odpowiadać skoro to takie dla ciebie proste? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 18 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2006 if keyboard_check(vk_nokey) { image_speed=0 } if keyboard_check(vk_space) { image_speed=5//szybkość animacji } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markos Opublikowano 18 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2006 Micanser nie bede robil offtopa i klocil sie, czy to bylo nabicie posta czy cos innego lol?... Dark Maximal dzieki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 18 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2006 To nie było nabijanie posta, bo mi na tym nie zależy, chodziło mi tylko o to, że nie napisałeś poprostu pytania, a na dodatek chciałeś zmuśić innych userów to odpowiedzi nie pisząc "prosze o pomoc" albo "potrzebuje pomocy" tylko "a teraz odpowiadać". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 18 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2006 Masz jeszcze zmienną image_index (o ile dobrze pamiętam) która odpowiada za aktualnie wyświetlaną klatkę. Jeśli chcesz sprawdzić jaka jest aktualnie wyświetlana klatka to zaokrąglaj wartość image_index, ponieważ może być równe np. 1,2. GM przelicza sobie to mniej więcej tak: image_index += image_speed; if image_index > image_number { image_index = image_index - image_number; } Pozdrawiam :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markos Opublikowano 19 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2006 Mhm rozumiem! Wielkie dzieki! EDIT: A jak zrobic zeby na koncu animacji cos sie stalo... Hmm ze mam animacje jak wykonuje ruch i chcialbym zeby po tym calym zdarzeniu cos sie stalo... ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 19 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2006 Albo Event, Other->Animation End albo prosty warunek: if round(image_index) => image_number { //akcja } @Micanser, świętyś? Poza tym, Ty nie musisz odpowiadać :]. I nie baw się w moda, ja jestem od tego :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markos Opublikowano 19 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2006 - Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markos Opublikowano 20 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 - Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 Zrób jakąś zmienną i ustaw, ze jeżeli zmienna jest równa jakąs liczbe, to animacja stoi w miejscu, a jesli wynosi inną licznę, animacja trwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markos Opublikowano 20 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 - Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 Jesli dam ci kod, prawdopodobnie poprostu go przepiszesz i nawet nie będzies wiedziała o co w nim chodzi. W jakimś obiekcie zrób w create kod: global.jakastam =0; w obiekcie gdzie jest animacja daj w step if global.jakastam =0 { image_speed=0; } else { image_speed =0.5; } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markos Opublikowano 21 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2006 Hmm zeby nie byc lamerem ktory poprostu przepisuje kod :P mniej wiecej powiem ci jak go rozumiem global.jakastam =0; // tutaj nadajemy zmiennej liczbe 0 tak? global czyli zmienna globalna jakas tam czyli nazwa if global.jakastam =0 // petla? jezeli zmienna jakas tam rowna jest 0 to: { image_speed=0; // predkosc animacji } else // else czyli jezeli zmienna jakas tam nie jest rowna 0 { image_speed =0.5; // predkosc animacji } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markos Opublikowano 21 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2006 - Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamilek Opublikowano 21 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2006 a dokladnej?? moze chodzi o to ze musisz dac zamiast if mouse_check_button(mb_left) dac pressed. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wolfoxer Opublikowano 21 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2006 Człowieku, słyszałeś może o funkcji edit? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się