Skocz do zawartości

Animacja stoi...


Markos

Rekomendowane odpowiedzi

Masz jeszcze zmienną image_index (o ile dobrze pamiętam) która odpowiada za aktualnie wyświetlaną klatkę.

 

Jeśli chcesz sprawdzić jaka jest aktualnie wyświetlana klatka to zaokrąglaj wartość image_index, ponieważ może być równe np. 1,2. GM przelicza sobie to mniej więcej tak:

image_index += image_speed;
if image_index > image_number {
    image_index = image_index - image_number;
}

Pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm zeby nie byc lamerem ktory poprostu przepisuje kod :P mniej wiecej powiem ci jak go rozumiem

global.jakastam =0; // tutaj nadajemy zmiennej liczbe 0 tak? global czyli zmienna globalna jakas tam czyli nazwa

 

if global.jakastam =0 // petla? jezeli zmienna jakas tam rowna jest 0 to:

{

image_speed=0; // predkosc animacji

}

else // else czyli jezeli zmienna jakas tam nie jest rowna 0

{

image_speed =0.5; // predkosc animacji

}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...