Skocz do zawartości

[GM:S 3d]Surface i textury


ALT
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

terrain painting jak mniemam, lub wcześniej pomalowany proceduralnie teren.

1. rysujesz w drawie do surfacesa co tam sobie ubzdurasz.

2. pobierasz id tekstury z surfacesa.

3. rysujesz model z przekazaną w odpowiednim argumencie funkcji ten id tekstury.

4. cieszysz sie jak durny, bo dziala.

 

zakladam, ze ta odpowiedz Cie nie usatysfakcjonuje, wiec wiedz, ze mnie Twoj opis nie cieszy rowniez, wiec pojdzmy na uklad: Ty sprecyzujesz co masz i co konkretnie chcesz uzyskac, a ja CI sprecyzuje moze nawet kodem, co musisz zrobic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jestem zmuszony przeprosic Cie za to, ze myslalem, iz nie zalapiesz o czym mowa - gratuluje, caly gmclan sie raduje razem z Toba!

:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

105txsi.jpg

 

Błogosławieni ci, którzy rozumieją ironię, albowiem dostąpią śmiechu, niżeli rozpaczy : D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...