kriso99 Opublikowano 11 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2013 czesc jak sprawdzic polozenie ikony po scalowaniu viewa? ikone rysuje w draw_gui view_xviee+100 view_yview+100 a view scaluje: view_wview=view_wview_start*scale view_hview=view_hview_start*scale view_xview=player.x-view_wview/2 view_yview=player.y-view_ hview/2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 11 Listopada 2013 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2013 Pierwsze dwie zmienne podajesz jako x i y gdzie chcesz rysować ikonę, więc chyba masz odpowiedź? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriso99 Opublikowano 11 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2013 ale, gdy zmienie rozmiar viewa to juz nie wiem.... Edit: a zapomnialem dodac ze potrzebne mi jest to do sprawdzenia czy klikamy na ta ikone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szmalu Opublikowano 11 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2013 Przecież pozycja xy i rozmiary ikony się nie zmieniają przy manipulacji viewem. Za pomocą tego możesz sprawdzić czy klikasz w ikonę czy nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriso99 Opublikowano 11 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2013 za pomoca czego?! w draw gui wielkosc ikony oraz x i y nie zmienia sie, ale jak jest juz w step to zmienia sie i rozmiar i xy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 11 Listopada 2013 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2013 Nie, pozycja x i y ikony nie zmienia się. Tak samo odczyt mouse_x i mouse_y. Natomiast proporcje i pozycję myszy w GUI, to już musisz sam wyliczyć, ale to prosta matematyka. X w GUI na podstawie X w view: GML _gui_mx = (window_view_mouse_get_x(0)- view_xview[0]) * (view_wview[0] / display_get_gui_width()); To samo dla Y: GML _gui_my = (window_view_mouse_get_y(0) - view_yview[0]) * (view_hview[0] / display_get_gui_height()); A jak potrzebujesz innych wersji, to przekształć. Wymagana wiedza to co najwyżej podstawówka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriso99 Opublikowano 11 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2013 hehe, lol, poradzilem sobie view_view+ikona*scale nie dzialalo mi bo w innych scryptach mialem poieszane nie wazne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się