ereg Opublikowano 1 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2013 Tytuł: Ghost train Gatunek: mala causalowa zrecznosciówa Opis:Władca śmierci, Samhain, jest z nami ponownie. Korzystaj z jego mocy, aby utworzyć pociąg widmo i zacząć straszyć dzieci. Lub obrabuj duchy z ostatniego cukierka. Tej nocy w tę grę grać mogą dwie strony... Samhain i dzieci. Moce Samhaina trzyma pierwszy gracz w swej myszce i jednym przyciskiem przywołuje ku sobie symbol Samhaina, natomiast drugim przyciskiem symbol odsyła precz. Symbol Samhaina ma moc wiązania ducha do siebie, aby zostawić go na straży cukierków lub włączyć światło dyni. Oświetlona dynia jest cennym narzędziem do strzeżenia cukierków przed chciwymi dziećmi. Kociolek w srodku lączy symbol Samhaina z zaswiatami, przywolując kolejne duchy do gry. Duchy z kolei dają punkt nagrody za każde dziecko, które przerażą. Drugi gracz kontroluje położenie domu za pomocą strzałek w lewo i w prawo. Strzałki poruszają dom zgodnie z ruchem wskazówek zegara lub w przeciwnym kierunku. Za pomocą klawisza Spacja drugi gracz może wysłać kolejne dzieci w straszną podróż. Dzieci nagradzają drugiego gracza dziesięcioma punktami za każdy cukierek. On jest cieniem w świetle, łuną w ciemności... To Samhain odwiedził Halloween. Sterowanie: P = pause F1= help M = music N = sound H = player2 on/off R = restart F4= Fullscreen on/off (restart hry) F12 = tutorial on/off (CZ) Pl1: mouse = move LBM = pull symbol RMB = push symbol Pl2: left = ruch w przeciwnym kierunku z ruchem wskazówek zegara right = ruch zgodnie z ruchem wskazówek zegara space = wysyła dziecko Download: Ghost Train v.1.25 . mirror Rozmiar pliku: 24 MB Autor: Ereg H. Gra zostala stworzona na Halloween konkurs na czeskim foru velkejchytrak. staralem sie korzystac z zasobów opartych na darmowej licenji. w ramach limitu 1 tygodnia zrobilem swa 1. gre v GM:s, dostroilem grafike i dzwieki Screeny: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibki Kaktus Opublikowano 1 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2013 Usuń story z opisu, bo to nie jest do tej gry. Zaraz pobiorę i ocenię Sczerze nie rozumiem zbytnio mechaniki gry. Sterowałem tylko tym medalionem, nic więcej nie umiałem :D Grafika bardzo mi się podoba. Grze daję 3/5. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ereg Opublikowano 1 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2013 dzieki. mechaniky so proste. umiescas duchy za pomoco medailonu tak by dzieci niekradly candy(player2 dostaje score) i straszyles je (player1 dostaje score) :) "Usuń story z opisu, bo to nie jest do tej gry." tego nie dokonca zrozumialem. jak mas na mysli, nie jest do tej gry? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Korodzik Opublikowano 1 Listopada 2013 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2013 "Usuń story z opisu, bo to nie jest do tej gry." tego nie dokonca zrozumialem. jak mas na mysli, nie jest do tej gry? Bo to chyba nie jest gra o komecie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ereg Opublikowano 1 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2013 komety v gre niema, prezapraszam :) nastepnym razem sie bardziej postaram Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Chell Opublikowano 1 Listopada 2013 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2013 ale chodzi o to żebyś usunął tę część z opisu: Story: Gdzieś w przestrzeni, po prostu bardzo, bardzo daleko od Ziemi mieszkła mała kometa. Nie była sama, kometa miała 10 planet jako "przyjaciół". Ci przyjaciele śmiały się z wielkości komety oraz jej bezsilności. To powodowało że kometa stawała się coraz bardziej zła i zła, aż w końcu postanowiła rozwalić wszystkie te planety. :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanXX Opublikowano 1 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2013 Mi wywaliła błąd po kliknięciu startu ;( ___________________________________________ ################################################################################ ############ FATAL ERROR in Vertex Shader compilation ShaderName: sh_hologram D3DXCompile failed - result at gml_Object_o_telo_Draw_0 (line -1) - <unknown source line> ################################################################################ ############ może dlatego że jestem niedawno po formacie kompa ale wątpie bo dużo gier działa mi jakoś @EDIT odpaliła jak wyłączyłem shadery, ogólnie fajna grafika ale ciężkie sterowanie bo nie ogarniam :D 4\5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibki Kaktus Opublikowano 1 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2013 Po prostu z pierwszego postu usuń to: Story: Gdzieś w przestrzeni, po prostu bardzo, bardzo daleko od Ziemi mieszkła mała kometa. Nie była sama, kometa miała 10 planet jako "przyjaciół". Ci przyjaciele śmiały się z wielkości komety oraz jej bezsilności. To powodowało że kometa stawała się coraz bardziej zła i zła, aż w końcu postanowiła rozwalić wszystkie te planety. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cordoba Opublikowano 1 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2013 Mi wywaliła błąd po kliknięciu startu ;( może dlatego że jestem niedawno po formacie kompa ale wątpie bo dużo gier działa mi jakoś @EDIT odpaliła jak wyłączyłem shadery, ogólnie fajna grafika ale ciężkie sterowanie bo nie ogarniam :D 4\5 Zastanawia mnie jedno czym się sugerujesz wystawiając ocenę? (bo wydaję się, że największy wpływ na ocenę powinna mieć sama rozgrywka) Skoro nie ogarnąłeś sterowania to jak Ty w to właściwie grałeś? Czyżbyś posiadał jakieś czity? Wracając do tematu, gra niczym szczególnym mnie nie zachwyciła, jak to często bywa w produkcjach GMClanowych (nie mówię tutaj o wszystkich) pograłem parę minut i grę wyłączyłem, gdyż albowiem gra nie miała w sobie tego czegoś co by mogło mnie zatrzymać na trochę dłużej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ereg Opublikowano 2 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2013 Boad: dzieki! slepy bylem :) Cordoba: tego czegos... dokladnie cie rozumiem, sam odczuwam podobnie i to nawet do duzo tytolow AAA+ :) ta mala gierka dla mnie byla probo, jestli zdolam zrobic wogole tyle dla mnie nowych rzeczy. na tyle dobrych by wogole cos pokazac i nie zabardzo sie wstydzic. jak narazie jestem raczej zadowolony z reakcii, ale bede sie staral poprawiac mechaniky jesli czas pozwoli. nadal musze sie duzo uczyc o GM FanXX: teraz u sterowania dla pl1 wystarczy uzywac LMB. RMB byl planowany na uzycie na trudniejszym pozomie. kdy gracz v pewnej odleglosci od kociolka traci moc nad symbolem Samhaina i musi sterovac nic zdalnie. teraz ta funkcja niejest aktywna bo wydawalo mi sie, ze v grze dwoch draczow by bylo za ciezko a niebylo czasu na testy. chyba po instalacji directx bedzie dzialac wszystko. ale to jest powod dlaczego mozna wyloczac shadery i surface czasami ludzie probowali uruchamiac gm gry na notebokach i z powodu surface ich integrowane grafiky zawalaly calo sprawe :) shadery mysle ze calkiem fajnie wyglodajom :) lubie tutejsze forum, bo czegos sie dowiem :) dzieki za wszystkie reakcje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanXX Opublikowano 2 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2013 Zastanawia mnie jedno czym się sugerujesz wystawiając ocenę? (bo wydaję się, że największy wpływ na ocenę powinna mieć sama rozgrywka) Skoro nie ogarnąłeś sterowania to jak Ty w to właściwie grałeś? Czyżbyś posiadał jakieś czity? Własnie ogarniałem na tyle by grać jako jeden gracz, ale nie ogarnąłem zasady gry xD Teraz to już tak. Więc to zbędny tekst. A ocene obejmuje audio, grafika, grywalność (możliwości), sterowanie i błędy & bugi i sumując mogę dać 4 bo gra fajnie wygląda i się prezentuje. End Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cordoba Opublikowano 2 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2013 Własnie ogarniałem na tyle by grać jako jeden gracz, ale nie ogarnąłem zasady gry xD Teraz to już tak. Więc to zbędny tekst. A ocene obejmuje audio, grafika, grywalność (możliwości), sterowanie i błędy & bugi i sumując mogę dać 4 bo gra fajnie wygląda i się prezentuje. End Grywalności na pewno nie ocenisz, nie potrafiąc grać w grę. "Własnie ogarniałem na tyle by grać jako jeden gracz, ale nie ogarnąłem zasady gry" To zdanie jest bardzo logiczne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Korodzik Opublikowano 2 Listopada 2013 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2013 Pograłem, pograłem i mam parę uwag - Niejasne jest, o co chodzi z tymi dyniami, czy one służą po prostu jako miejsce do "zaczepiania" duchów? I czym się różni dynia zapalona od niezapalonej? Trzeba chyba trochę przeredagować helpa, żeby wyjaśnić, co tak naprawdę robią dynie (oprócz "bycia narzędziem") - Fioletowe okienko, pojawiające się po wciśnięciu Escape, jest paskudne i wyróżnia się na minus w porównaniu do reszty gry... - Plus za muzykę :) - I gdzie w tej grze jest jakiś "pociąg"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ereg Opublikowano 3 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2013 -dynie so wazne zwlasca kdy grasz z surface, bo wtedy oswietlaja okolice a widzis candy i dzeczakiukryte w ciemnosciach, inzaczej sluza tylko jako miesce do zostawienia duchow na warcie. dynie swiecom dobrze tylko kdyz jakis duch jest dosyc blisko -ESC jest u mnie tylko round rect box BLUE-ORANGE. niejestem grafikiem a tylko bym pogorszyl sprawe probojoc mixowac kolory. az kogos znajde to moge poprawic. muzyka jest - The_Doll_s_Death - crazy_world_ballad_loop_with_drums_guitar_electric_piano_acoustic_piano_and_full _strings.mp3 staralem sie znalesc loop, ale chyba jest nie 100%. ogolnie mialem problem przy jednej spolpracy z muzikiem, by przekonac go do prawdziwego loopu. ale calkiem dobrze wyslo z net free, az sie zdziwilem :) - jak bylem maly to gra fizyczna na pociag byla ogolnie znana. niewiem jak teraz jest u mlodych, ale w mej gre grajom ja samotne duchy i symbol Samhaina jest lokomotywa dlatego tez mna pokazany "pociog" nietrzyma sie scisle kolei "poprzednich wozow" jak przytrzymasz symbol na kociolku dluzej to mozez osoignoc az 150 duchow w pociogu(gra u mnie spowalniala bieg pry okolo 1500 duchow, ale mam dosyc stary computer (bez shaderow bo kazdy duch ma shader) przy 150duchach z shaderama spada framerate z 90fps na +-60fps widoczne fps w gre zostavilem, ale jest dosyc niewyrazne :) ( lewy gorny rog, czarny font) maximum 150 duchow wystarczy a fajne jest nazbierac z kociolka duzo dochow a obserwowac jak sie zachowujom :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Korodzik Opublikowano 3 Listopada 2013 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2013 jak przytrzymasz symbol na kociolku dluzej to mozez osoignoc az 150 duchow w pociogu(gra u mnie spowalniala bieg pry okolo 1500 duchow, ale mam dosyc stary computer (bez shaderow bo kazdy duch ma shader) maximum 150 duchow wystarczy a fajne jest nazbierac z kociolka duzo dochow a obserwowac jak sie zachowujom :thumbsup: Ach, to duchy zbiera się z kociołka? W instrukcji nie ma o tym ani słowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ereg Opublikowano 3 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2013 HA cenna uwaga! "Kociolek w srodku lączy symbol Samhaina z zaswiatami, przywolując kolejne duchy do gry." "Pot in middle connects underworld to the symbol of Samhain, summon another ghost into the game" moze byc? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Korodzik Opublikowano 3 Listopada 2013 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2013 "The pot in the middle connects the underworld" oraz "summoning", ale ogólnie tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ereg Opublikowano 3 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2013 fajnie, spisuje sobie wszystkie uwagi(blady lub grywalnost) i jak bedzie wiecej czasu, to dodam do nowej versii. dzieki :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ereg Opublikowano 6 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2013 na podstawie ciekawych obserwacji Zrobiłem kilka zmian i przesłane do wersji internetowej nowego Ghost Train v1.24 zmiany v1.24: - Dodano podstawowy poradnik. inwokacja i zakończenie ćwiczenia F12 - Poprawiono tekst w pomocy - Poprawiono tabeli zakończeniu gry - Doliczonym czasie gry + wyświetlić wyniki Samhain vs dzieci - Dodano omezezeni zadane symbol dłoni Kosten na Samhain. Teraz, jeśli strony się na czerwono, to nie ma wpływu na symbol - Pumpkin teraz miga naprawdę singalizuje, że nie jest w zasięgu żadnego ducha, gdy duch nie miga blisko i gracze mogą od razu zobaczyć, że dyni z rozzsveci. świecące dynie nie jest natychmiastowa. - Minor Kod cleanup EDIT: zmiany v1.25: - Naprawiono błąd w zachowaniu dzieci. (nie rozwiązany jakiś parametr testowego) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się