Mateusz Nejman Opublikowano 8 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2013 Jest teraz gorzej. Okna sprawiają wrażenie obiektów będących na 1 planie. Lepiej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpaq99 Opublikowano 8 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2013 Jak wyżej, i chyb za gęsto je poustawiałeś, a tamto żółte w lewym dolnym rogu to światło ? Jak tak to fajnie, jakbyś zrobił w grze jakiś prosty system oświetlenia, czy coś, myślę że lepiej by to wyglądało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Nejman Opublikowano 8 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2013 Jak wyżej, i chyb za gęsto je poustawiałeś, a tamto żółte w lewym dolnym rogu to światło ? Jak tak to fajnie, jakbyś zrobił w grze jakiś prosty system oświetlenia, czy coś, myślę że lepiej by to wyglądało. Na razie to takie niby oświetlenie :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Nejman Opublikowano 10 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2013 Update 1.1.4 - Ukończony IV rozdział - Ukończony V rozdział - Nowa grafika cegiełek - Przepisane na nowo sterowanie - Drobne poprawki:- Naprawiony błąd, przez który na niektórych poziomach jak było się odpowiednio wysoko lub nisko pojawiał się czarny pasek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek Opublikowano 10 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2013 błąd parsowania pakietu - android 4.1.2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Nejman Opublikowano 10 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2013 A jakiś pomysł, jak zrobić żeby TH działała na 4.1.2? wersja 1.1.3 działała na 4.1.2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek Opublikowano 10 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2013 Dobra, pobrałem ze stockowej przeglądarki ale po pokazaniu splash gra crashte. Telefon to galaxy music. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Nejman Opublikowano 10 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2013 Tutaj chyba masz rozwiązany problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ereg Opublikowano 10 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2013 coraz lepsze :) zaczyna mi sie podobac moze tez zwroc uwage na cegly gdzie sie niegra, chodzi o duze plochy a te jest monotonne/nudne. wystarczy tylko troszecke na miejsca kdzie jest skupionych duzo czerwonych cegiel dac tez cos. moze byc i tylko troche inaczej uskladanie cegiel, kosciotrup zamurowany itp. :) popraw skoky, miely by byc ladne, plynne i przyjemne :) acha a jesce bym sporzal na ten pixel nad kazda cegla, ma ten sam kolor i ewokuje wyglod tafli na dachu. chyba popraw temu 1 pixlu color Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Exigo Opublikowano 10 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2013 Rozmyty i przeskalowany pixelart, coś tu nie gra. Wyłącz interpolację. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 10 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2013 Do art temu jeszcze daleko :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Nejman Opublikowano 18 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2013 Update 1.1.5 - Wyłączona interpolacja - Więcej ozdób na poziomach - Poziomy z bossami - Poprawiony Splash Screen - Możliwość wyboru języka - Dodana muzyka(na razie tylko jedna ścieżka) - Drobne poprawki:- Dodana grafika bohatera, w której trzyma pistolet i ma założony jetpack - Poprawiony błąd, przez który nawet jak nie miało się pistoletu można było strzelać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 18 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2013 przeto widac, ze interpolacja jest wlaczona nadal :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Nejman Opublikowano 18 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2013 W ustawieniach wyłączyłem interpolację między pikselami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek Opublikowano 18 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2013 Grafika nadal do dupy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Nejman Opublikowano 19 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2013 Update 1.1.6 - Poprawiony Jetpack - Poprawiony błąd, przez który pośmiertnie można było strzelać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 19 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2013 Na tym forum prawie nic sie nei dzieje wiec zabijac ten ambitny projekt za grafike to troche przesada. Ja tam bym, Maniek, dal propozycje zamiast mowic jaka jest. Moze jakbys dodal shaderami normal mapy i porozwieszal jakies zrodla swiatla to by ladniej wygladalo? Rozbilo by to troche monotonikę całości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ereg Opublikowano 19 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2013 jak by robil gre tylko na pc to shadery i inne rzeczy by byly fajne :) tylko mam obave by to sie ruszalo na slabych urzodzieniach. moze dodam pare linkow na obrazky by pokazac co mialem na mysli, kdy mowilem o oziwieniu czerwonych murow - obr1 nietrzeba miec cegly 100% nowe - obr2 a obr3 i wtedy kdy sie powtarzajo te same cegly mozna sobie pomoc drobnymi sprite, ktore naruzsajo monotonnosc czerwonego muru - obr4 mozna tez dodac ozdobne sprite ruszajoce sie byle jak, lub lepiej ruszajoce sie wedlug avatara gracza :) oczy lub reka szkieletona wycognieta czasz od czasu po avatara dobrze odwruci uwage gracza od monotonnych cegielek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 20 Listopada 2013 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 Jak chcesz to podeślij mi do ~niedzieli na PW listę assetów jakich potrzebujesz, czym jest główny bohater, jakie animacje, etc. to możliwe, że się zbiorę i coś ci wypixeluję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Nejman Opublikowano 20 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 Nie ma tak łatwo. Sam muszę się wysilić żeby mieć satysfakcję z mojej 3-miesięcznej pracy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phoenix Opublikowano 29 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2013 Takich to ze świecą szukać. Szczerze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Nejman Opublikowano 29 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2013 Dzięki :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Nejman Opublikowano 1 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2013 Update 1.1.7 - Nowe GUI - Zoptymalizowana gra - Poprawione błędy bohatera - Poprawione sterowanie - teraz skacze się o wiele lepiej - Nowy system zapisywania - Dodana opcja 'Inne Aplikacje' - System ciekawostek - Wyłączone Shadery(jestem w trakcie prac nad nowymi) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się