Markos Opublikowano 11 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2006 Hmm niby proste ale nie wiem jak zrobic zeby po kliknieciu jakiegos przycisku np zalaczal sie jakis sprite a po puszczeniu zalanczal sie poprzedni :) wiem ze da sie to na klockach zrobic (dokladnie klockiem change sprite) ale potrzebuje tego w formie KODU :) EDIT: na klockach nawet juz to zrobilem ;p ale chodzi mi o kod :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 11 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2006 if keyboard_check_pressed(vk_space) { sprite_index=nowy_sprit } if keyboard_check_released(vk_space) { sprite_index=stary_sprit } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markos Opublikowano 11 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2006 thx :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 12 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2006 Zanim zadasz pytanie, skorzystaj z Action Decoder :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markos Opublikowano 12 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2006 heh ale istnieje wogole action decoder do wersji 6.1 bo mam do starszej tylko a chyba wiemy ze starsza wersja ma mniej klockow ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidsu Opublikowano 12 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2006 https://gmclan.org/index.php?czytajart=9&strona=1 - wprawdzie nie do najnowszej wersji, ale większość jest i się zgadza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się