Skocz do zawartości

lustro wody w dwóch wymiarach


Rekomendowane odpowiedzi

  • Filar Społeczności

Czołem, próbuję ostatnio ogarnąć surfacy, ale idzie mi to póki co miernie, dlatego gdybyście mieli na tyle dobre serce, podeślijcie mi no jakiś przykład dwuwymiarowego lustra wody (nie zależy mi na zniekształceniach, może być i takie rodem z Sword & Sworency) :psichix:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Użyj funkcji set_automatic_draw(0). Rysuj wszystko na jednym surface'u*. Wklejaj kawałki surface'a do innych surface'ów, które mają być lustrem. Rysuj te surface'y z yscale=-1. Done.

*jeśli nie wiesz, jak to zrobić, to prawdopodobnie nie powinieneś jeszcze korzystać z surface'ów w celu imitowania lustra.

 

Poszukaj też przykładów na forum, było ich całkiem sporo. Przećwicz sobie wszystkie te funkcje i powinno być wporzo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...