bartoszwitek Opublikowano 10 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2006 Jak zrobić, żeby podczas kolizji jednego objektu z drugim sampel odtwarzał się tylko raz a nie ciągle nakładał na siebie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 11 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2006 Create: blok=0 Kolizja z czymś: if blok == 0 { sound_play(dzwiek) blok=1 } Wystarczy, żę będziesz dobrze operował na zmiennej blok :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartoszwitek Opublikowano 12 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2006 Ale jeżeli zaraz obiekt zrobi kolizje z tym samym obiektem, to dźwięk się już nie odtworzy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 13 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2006 Ale jeżeli zaraz obiekt zrobi kolizje z tym samym obiektem, to dźwięk się już nie odtworzy...Pokombinuj :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 13 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2006 if !(sound_isplaying(dzwiek)) sound_play(dzwiek); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się