Skocz do zawartości

Way Out 3


Pablo-GM

Rekomendowane odpowiedzi

logow.gif


Tytuł: Way Out 3
Gatunek: Detektywistyczna

Opis: Nazywam się Michael Amoore . Jestem agentem kryminalnym od lat pracującym w firmie Darvic .
Podczas mojej dotychczasowej kariery zawsze odsyłano mnie do prostych przypadków , zaczynając od idiotycznych porachunków w slumsach po ewentualne samobójstwa...
Wczoraj , dostałem niepokojący telefon od Josha - mojego partnera . Poinformował mnie o popełnieniu morderstwa. Zostałem natychmiastowo wezwany na miejsce zbrodni .
Po dotarciu na miejsce ujrzałem coś czego nigdy wcześniej nie widziałem , masowa rzeź w najgorszym tych słów wydaniu ... To mogło być dzieło tylko i wyłącznie jakiegoś potwora.


Autorzy:

Programowanie:
Ewentualne dostępne pomoce ( typu GameCave Effects Engine ) , Pablo

Fabuła:
Shil , Japanstache , Pablo

Grafika:
Shil , Pablo

Muzyka:
Obecnie brak soundtracków , dźwięki to zasługa strony www.findsounds.com

Screeny:



(więcej informacji wieczorkiem)



Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

Akurat jeśli chodzi o kolorystykę, to mi najbardziej przeszkadza kolor napisów. Jasny błękit, żółć byłaby już lepsza.

Ogólnie na tych poziomach co są, wielkie brawa za tła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każdy element z osobna jest nawet przyzwoity (no, może te twarze - strasznie rozmazane i z ubogą paletą, nie przypomina to celowego, zaplanowanego zabiegu), ale wszystko się wzajemnie "gryzie". Postacie nie rzucają cienia, nie wtapiają chociaż trochę w otoczenie, co sprawia, że wszystko jest samo dla siebie. Dodatkowo, nie starałeś się nadać żadnej głębi całości, przez co wszystko wygląda płasko. Spróbuj uwypuklić to, co jest pierwszoplanowe, a to, co pełni rolę tła, niech nie przyćmiewa reszty.

 

Da się to połączyć w taki sposób, by robiło wrażenie. Póki co cały wysiłek włożony w grafikę niknie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie tłami zajmuje się shil, grafik,któremu mogę nosić teczkę,stąd różnica między jej wypocinami,a moimi postaciami. Mimo wszystko spróbuje jakoś to zgrać.

 

Przyznam, ze nie poświęciłam wystarczająco dużo czasu na ogarnięcie tego jako całości. :/ A co do twarzy - są creepy, tak by je okresliła i mi to pasuje do klimatu gry, uważam, że Pablo rysuje ciekawie. Może tła są nie wystarczająco smutne do postaci. Co do czcionki zgadzam się, jest mocno kontrastowa i zielona, a hud jest - no jest jaki jest, własciwie to jest to tylko nakładka półprzezroczysta, nie stanowi ozdoby sama w sobie... moze to zmienic, ale nie mam pomysłu na to, może coś doradzicie? Zastanawiam się jak zrobić to z tym cieniem, zwłaszcza ze te cienie się pojawiły tylko w tej lokacji jeśli chodzi o tło, a reszta lokacji jest ciemna dosyć, więc bym już usunęła te cienie wszystkie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak z kolorami, są bardziej zgrane? No i czy macie inne pomysły na nadanie głębi...

moje propozycje: główny bohater jakieś 24-48 pikseli w dół, a za oknem paralax mapping

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaproponuj coś , bo takie uwagi to właśnie o kant d*py rozbić :)

 

Propa - zaraz dodam paralax mapping no i przesunę bohatera niżej .

 

Pozdrawiam

Dialogi(najpierw skróć! komu się chce to czytać?) umieść z dołu, z białą większą czcionką na jakimś czytelniejszym tle, a informacje w prawy górny róg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Paralaxe dodałem - jest o niebo lepiej , co do przesunięcia bohatera jest delikatny problem ,będzie się źle prezentował względem tła , wind itp .

Będziemy poprawiali cały hud , mam już pewną wizję co do tego . Screen zaraz po tym , jak dostanę grafiki od grafika .

Jakim - fakt , faktem nie mam jeszcze napisanych wszystkich dialogów ale postaram się to przygotować . Wielkie dzięki .

 

Pozdrawiam

 

EDIT

 

Maniek - " Dialogi(najpierw skróć! komu się chce to czytać?) " większych bzdur w życiu nie widziałem : D . Idąc Twoim tokiem rozumowania to nie ma sensu włączać gier . Nie chcesz - nie czytaj , nie chcesz - nie graj . Prosty rachunek . Na ten temat można się bardziej rozwinąć ale mam nadzieję , że jesteś na tyle kumatym gościem , że sam sobie zdasz sprawę z tego - jakie głupoty wypisałeś heh.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

Jedyne co możesz zrobić z dialogami to podzielić je na mniejsze fragmenty, żeby gracz mógł coś robić (w tym wypadku przewijać) w trakcie czytania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...